30 December 2010

yeay!esok cuti umum & steamboat story

best kan tengok our malaysian football player main bola sepak malam tadi kan kan..cepat cakap ye! >:p pagi ni bace paper our PM declared cuti umum jumaat ni for celebrate our 1st ever victory in AFF Suzuki Cup..yeay!tq PM! ^^, tros call boz cepat2 bagitau sok tak keje..confirm ah boz aku tak tau pasal nih..ehehe..

ok enough!

semalam aku bz yang amat!so tak dapat update pasal steamboat..arini baru la terhegeh mau story..ekh ade ke orang nak tau..cess.. :p since aku balik cuti panjang tu memang ade je agenda so tak sempat nak beli barang basah/seafood for steamboat..dalam esbok ade udang je so amik jelah..petang ahad tu jelah ade mase kuar gi tesco jap cari bahan2 frozen suda..takpe..ni 1st time nak buat steamboat so banyak la yang tak cukup..next time nak buat dah tau la yang nak lebih yang mane nak kurang kan yang mane nak tambahkan..hehe..1 sup n 1 lagik tomyam..sup tu omak eden buat n tomyam tu kitorang blasah gune kiub tomyam je..ehehe..ekh tapi sedap okeh!malam tu mak aku masak nasi goreng cine for extra..hambekkkk ko...gile banyak mak aku goreng..huhu..camne ler aku tak debab..balik jb makannn je keje nye..ehehe.. :p

nasi goreng cina yang membukit!banyak wo0o..
tak banyak choice sangat steamboat kitorang..next time insyAllah buat lagik banyak pilihan..huhu..


kasi steam dulu.. :)
sambil steambot sambil layan bola satu family..so lovely..eceh! :)

tu saje..tibe2 takdak idea nak cakap ape..huhu.. (0.-")



2 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

wahhh..byknyee... fish ball , aa..ha.. siap udan p0n ada.. haish2... c0mplete2... (geleng-geleng pale)

ain said...

ahaha..best tau!nti buat dgn family awk k.. :p