21 December 2010

almondy daim cake yang sangat sedap!

semalam aku gi ikea..gi lepas balik keje okeh!sile pecaye!kalau ikut plan jaat, pas lunch aku nak blah gi sane..tapi memandangkan dak ina nak ikot jugak..kene le gi pas balik keje..aku bukan taknak gi pas keje tu..aku tak sanggup nak tempuh jammed nak kesane..almaklumlah pas waktu keje kan..dah camni aku redha jelah..tapiiiii!semalam aku gi tak jammed oii..smooth je..gerak kul 5.30 camtu, 6suku da sampai..alhamdulilah.. :) sampai2 sane tros cari makan sebab kat opit aku amik brekpes je..da petang mulelah meroyan lapar..hehe..

almondy daim cake tu adalah sangat sedap okeh!!
kalau aku la yang que, confirm aku tak amik cake nih..tengok pon dah rase kelat2 je tekak nih..tapi memandangkan aku gi dengan 2 orang antu coklat, alwajibun derang amik nak rase..ohmeji..sedap!rase tak cukup satu..wakaka!siyes masing2 buruk lantak.. :p ops pasta dia out!eden masak lagik sodap..


tu dia..nak bli nye satu je..yang lain tu masuk dalam list 'dan lain-lain@dll'..he..
dearest my sis, aku da amik gambar katil budak..sile decide mane nak..




p.s.s.s.s.s~~~:
arini aku balik jb. yeay!!
cuti sampai jumaat. yeay!!!
boz bagi balik awal. super yeay!!
isnin depan boz cuti. super duper yeay!!
aku ngah riki2 nak el isnin minggu depan tu jugak. yezzza!! >:p



No comments: