26 December 2010

hutan bandar putra, indahpura

welcome to hutan bandar putra, taman indahpura, kulai..eceh!tapi ni bukan taman rumah aku..taman rumah aku kat taman putri kulai..dokat jo ngan exit highway kulai..huhu..since balik jb sampai la ni aku asyik makan je..abg zam suda sound jom jogging kat hutan bandar..wah2..boleh2..jog seminit pastu bgambar berjam2..niat tak betul..haha..derang da bape kali gi..kali ni bawak aku ngan dak ila pulak gi tengok tempat tu..not bad la..mase aku gi nih facilities lum siap sepenuhnye..ade area yang derang tutup tuk keje2 pembinaan..huhu..yang best tempat ni da dekat ngan airport senai..so bile ko ngah jogging2 nanti ade kapal terbang lalu atas kepale nak touch down kat airport..tu jelah..teruje ckit..dulu2 kalau ngan jiwe kacau je nak lepak2 ke aku ngan member2 aku slalu gi lepak kat tepi landasan klia tak pon lcct..tengok flight touch down..huhu..bunyi enjin ngan tayar dia touch down yang best..haha..ape punye pelik la hobi ni.. (=.=")
saye yang debab!waaaa~~
salah2..tu gambar zoom gile dekat tu..ehehe.. :p
aku ngan dak ila duk men badminton
murni amira men slide walaupun tu bukan slide..
murnialiah men sepak taktau aku..dia sepak rumput2 tu kot..he..
akak aku tukang amik pic kitorang..hehehe..
view hutan bandar..
tu ade kapal terbang lalu lalang atas kitorg..

murnialiah yang da berat tak leh kayuh basikal beliau naik bukit..ha..


p.s.: da tu je..pasni aku nak buat entri pasal popiah horlicks aku pulak..hehehe..

2 comments:

narila ila said...

hahaha.....exercise berapekali setahun?

ain said...

5bulan skali..hakhakhak!