07 December 2010

maal hijrah

morning peeps!
please take note, entri aku takde kaitan langsung dengan maal hijrah..aku men taip ikut suke jari aku je..
although arini tak keje tapi mate ni da automatik celik..eceh!padahal da kul 7 baru tersedar..ha..so daripada aku tergolek2 terkebil2 tak tdo jugak better aku merepek kat cni sebab sumthin' is bothering my mind last night..aku tak sure orang len prasan or aku sorang je prasan bende nih..n its very annoying..please la!
nape lepas ko BARU bertunang or BARU kawen baru ko nak bertegur sape ngan aku..mase ko lum tunang ke kawen ke takde pulak nak tegur borak2..selisih jalan pon buat tak kenal..aku tegur kat fb ekh aku cam feeling nampak ko lah nyah kat bla bla tapi tak sure coz budak tu cam bla bla..dia boleh pulak jawab aah aku nampak ko..oh ko nampak aku ko cam aku tapi tak tegur..skian!watdehellla!..ape masalah ntah..bukan sorang dua member k..sebab tu aku boleh notis orang2 macam ni..aku memang tak suke sangke buruk kat orang..n aku tak suke benci orang..tapi yang ni memang ade motif!eeeuww!kenape ekh..sebab ape ko buat camtu?aku boleh wish ko congrats cam biase tapi...okeh berbalik mase BARU tunang/kawen..da upload pic tunang/kawen oh dan2 tu tegur aku kan..intro skit je..pastu tanye aku bile pulak nak kawen..ok aku leh jawab lagik..eh siyes!ape aku nak sorok2 kan..derrrrr..aku takde masalah pon ko BARU tunang ke BARU kawen ke..tu hal ko..tapi sebelum2 ni takde pulak ko nak borak2 tanye kabar ke keje aku ke..n kalau borak aku tak suke sentuh pasal personal..aku bukan camtu..tu life ko lantak ko lah..aku tak kan tanye pape..aku tak amik tau melainkan korang yang stat TANYE dulu or korang yang nak STORY kat aku..i'm here to lending my ears to listen to your story..aku takde masalah..ni tup2 ko tukar status ko BARU berani nak bertegur sape..
bile ko buat macam tu ko tau tak ape aku pk..aku rase 1st ko tak confident ngan diri ko..ko tak confident ngan relationship ko..n ko tak confident finally ko jadik kawen ke tak..kite merancang Dia yang menentukan segalenye..kalau tu jodoh ko memang tak kemane ye dak..n if jadik sebaliknye baru ko rase ko perlukan kawan..time tu baru terhegeh nak carik kawan..tu lum tau lagik ko boleh cari kawan yang betul2 kawan mase susah kawan mase senang..2nd aku rase ko nak show off ..ko nak show off ko da move to next level!please ar..salah orang derr ko nak show off..aku tak kisah..tu life ko..n i'm happy for my friends..tu rezeki masing2 n jodoh masing2..ko buat camtu siyes aku tak rase aku perlukan kawan macam ko..skian trimas!

No comments: