14 December 2010

kmatun blanje

semalam kan pas lunch tu aku plan nak update pasal ni..tapi disebabkan sistem treasury yang kelam kelibot, terpakselah aku dulu kan mane yang penting selain update belog..tak best2..cepat lah ok wahai cik sistem..susah okeh nak keje..check calender tak boleh update tak boleh nak call orang pon susah..seb baik ade print siap2 hard copy..tapi aku still nak derang transfer contacts aku tu..kalau kene salin balik..xkose aku!aku suh derang buat salin manual satu2!grrr..

keh cukup2 la pasal tu..

ni aku nak storymory..lunch semalam kmatun moi officer angkot aku gi buffet lunch kat shangri-la hotel putrajaya..dia nak blanje baha, pee-ess-yuu bliau sempena farewell mekhar nak blah daripada mkd..dia kate tak kan ler dia nak kuar berdua ngan baha..so tak pasal2 aku terbabit..huhu..tq2..makanan kat situ tersangatlah sedap!especially creme brulee..oooh aku tambah 2kali okeh..sungguh tak malu..hahaha..rase sejukkk je lalu kat tekak..not too sweet i likeee..terase background aku tibe2 bertukar kepada bunge2 pink yang terbang2...huhu..sedap!haroslah lepas tu aku google resipe mendealah tu..haha..

yang diraikan: baha..mukes gumbire dapat makan banyak..
yang blanje: kmatun.

ni yang aku makan..aku tak amik nasik tau..sile pecaye..tapi aku amik ayam~~wiii.. =D

creme brulee~~~~~~~
sedap bangat!aku tambah 2kali..

terpengaruh sangat dengan teknologi touch sreen..sah2 ni papan notis..ade ke mekhar ingat menatang ni touch screen..kunun2 nak touch..skali nak tumbang kan..wakaka!senget la ko.. :))


tengkiyu kmatun sebab blanje..brup kenyang sampai sok.. :p

No comments: