28 December 2010

mase bercuti dah abis, sile gi keje

selalunye orang dah lame cuti rehat ni mest bersemangat naik keje kan..tapi aku~~masih lagik lemau nak stat buat keje..badan je ade kat opit..ati perasaan otak sume kat jb..haha..semalam aku sampai putrajaya malam dalam kul 8lebih..kete banyak giler..tapi ok la..boleh layan lagik..sampai rumah memang badan letih giler..mane tak nye..semalam pagi2 dah bangun kemas2 rumah pastu siap2 kuar..teman kan adik aku g interview pastu bawak derang jalan2 balik rumah je dah kul 3 lebih..packing2 tapi tak rupe packing pon..main sumbat2 campak je..haha..cube kene naik bus..memang packing gile skema..kalau boleh nak gulung baju2 tu jadik popiah..huhu.. :p pas asar kul 5lebih tu gerak balik..ofcoz la letihkan..huhu..ingat malam tadi dapat tdo lena..tapi tak pon!!kul 3 pagi duk terkebil-kebil tak tdo lagik..jap2 terjage..ingat-ingat balik..ler baru aku teringat, brekpes pagi tu aku minum nes-o..adoii patutlah tak leh tdo..pagi ni gi keje cam zombie dah..huhu..cepatlah kul 5..mau balik tdo.. (~.~)

No comments: