13 December 2010

cam haremsss

da la pale aku rase bengal2(berat) je sebab nak stat flu..tambah pulak sistem baru yang cam haremss!ko da tau nak buat sistem baru buat la abis2 siap baru suh user gune..ni dah suruh close sistem lame pastu gune yang baru..tapi cover email je..sharing calender, contacts sume ko tak transfer..nak check calender boz giler payah..aku try login boz aku nye id pon tak leh..eeee..mule la aku rase tak sabar..masing2 call push nak jawapan..wey klu ade sistem tapi nak gune buku gak baik takyah buat sistem dol..siyes since keje aku tak apply gune calender manual..kalau boz aku bute it memang la aku tak pening gini..aiyo..da la sume contacts aku dalam sistem yang lame..kalau aku tak banyak contacts aku boleh la kopipes okeh..ni da beratus kot..aku memang tak print bende alah tu..sebab aku aspect sistem opit aku adalah tip top kan..tapiiiiiiiiiiii...satu pon takdak..memang totally baru ar..kecuali email!aku tauuuuuuu email tu giler penting tapi ade item lain gak user pakai..kalau ko taknak awal2 lagik jangan built up sistem contact ngan calender ye dak..eeee..skang ni aku call2 dak it masing2 engage~~~..ade yang jawab tapi tak paham aku cakap..uihh gigih tol nak ajar satu2.."mule2 cik buke ie, yang kat url tu clear kan dulu, pastu taip ni https titik bertindih slash slash satuid..derrr..aku tau la yang nih..ni aku tanye sharing calender boz..aku nak akses calender tu..bile korang nak buat..buat sayer punye dulu bley tak..ni contacts sayer kat sistem lame pecer..boleh transfer ke tak..sume contacts boz2 sayer ade dalam tu..tu yang update..hard copy ni yang bulan 9..ade lagik baru yang saye update..oh yang tu cik refer la kat pegawai kami"..eeeeee...kesabaran aku!




No comments: