23 December 2010

cite semalam

eh ekh korang keje ke..aku cuti!ahaha..sangat riak!hampeh..tak baik tak baik..sile behave ecah.. :p syiok o0o cuti..tak sabar mau makan besar..tapi ntah jadik ke tak..sabtu ahad masing2 da banyak program..huhu..1st task was akak aku request nak makan spegeti..kes ngidam ar ni..seb baik tak ngidam pelik2..hehe..tu ari je mase awal2 dia preg dia ngidam buah plum..time tu la susah giler nak jumpe..carik satu jb takde orang jual buah tu..last2 jumpe kat puchong..tu pun pas aku kerah kan bala2 tentera suh tolong carik..ehehe..dak opit aku la..akhirnye officer aku yang jumpe n mintak dia beli kan..baik kan officer aku..terharu giler..pastu tros aku gigih la nak tolong dia buat keje..hehe..dan2 tu.. :p so semalam aku dah masak kan..kebetulan aku pon duk plan nak makan gak..tapi ayah aku ngan adik aku tak suke makan spegeti..so mak aku kene jugak masak nasik n lauk tuk derang..ngan kitorg skali duk tumpang sekaki makan lauk..hehe..ofcoz ar mak masak sume sedap..keji tul!da makan spegeti pastu makan nasik lauk pulak.. :p n since aku balik ni memang tak benti makan lah..abess diet.. (=.=') oho0 cuti2 ni jarang la aku nak update belog..enjoy diz pic..sedap!!


spegeti requested by my sis ::




No comments: