20 December 2010

kepoci kembali

ek eh u olls tau tak..eh ofcoz la u olls tak tau kan..ni aku nak storymory..dulu aku ade buat entri pasal tayar kete aku kan..ade kete lain pon kene..aku da feeling2 ni bukan kebetulan..memang ade orang buat keje ni..pagi tadi aku turun basement gi kat kete..tengok jiran sebelah kete aku tayar dia pancit flat abis..kedudukan tayar yang pancit same ngan tayar aku kene..belah depan kiri..siyessss abes flat..da la aku admire giler kat kete nih..chantekk o0o..tup2 pagi tadi aku tengok dia dah senget sebelah..tapi tetap aku admire..he..ni bukan nature cause dah..confirm ade orang yang buat keje nih..isk2!kat opit tadi otw gi cafe aku kepoci la ngan ayu & quen..pergh cite ayu lagik dasyatttt..kat basement dia tu ade kete yang empat-empat tayar pancit!watdehella..isk2 tak sangke okeh..ni aku ade capture pic versi takot2 berani tayar kete tu..tu yang pic gegar..he..ye ar..time tu basement agak ramai orang almaklumlah nak gi keje kan..kang aku hulur camera amik gambar kete tu pastu blah gi kete aku pulak kang ade orang yang pk len pulak..huhu..boleh terime ke alasan nih.. :p

bersabarlah incik vios..



4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

eh bahaya nih.. tindakan berani 0rg tu bt mcm tu.. berani2..huhu.. bole2 bt aduan BPH pr0vide security parking.. :p

ain said...

wahhh..betullkah???tapi tak sure..lgpon mane ade bukti kukuh kan..huhu..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

bt0l....

Taib ^ _^ Cr0zex said...

eh sempat snap time tu....huhu.. :p

b0le bikin 0nar kt car park tu nih..
(kalau b0s kete tu turun) kekekeke..