06 December 2010

moral of the story

jangan menari gembire sebelum boz betul betul confirm pegi meeting luar okeh..cet!!!pas brekpes tadi, PA ceo's office tu call bagitau betul ke boz aku mau cancel meeting petang nih..isk2..tersedak teh panas aku pagi2 gini..huhu..aku cakap mane dia dapat tau..dia cakap la cosec inform..aku tau last friday tu memang aku ade call cosec tuk dia tapi takdek pulak dia mention suh cancel meeting tu..so sekarang nak double confirm jadik ke tak..aku tanye boz dia cam konpius2 kan..cesss..ni yang tak best ni..kene la explain panjang lebar..huhu..o0 okeh..bliau tak sure lagik..for timing jangan cancel dulu..incase la kan orang atas panggil meeting kene la cancel meeting ngan company..huhu..tak kisah la boz..janji petang boz gi meeting kan..haha..aku nak settle kan keje aku dengan aman! :p ops!lupe pulak..morning peeps! :)



p.s. : yes!dah jumpe purple petals!maceh nyah!ailebiu..hakhakhak!

No comments: