06 December 2010

petals

okeh2..enough with work!wah my otak cannot absord anymore..huhu..tepu suda ngan keje2..tinggal sise2 mase ni aku nak spend update belog..hoyeah2..ala idup jangan siyes sangat..huhu..keje2 jugak..ade mase kene rileks malas..berilek rileking dengan blog!ha..arini baru aku sedar power mate aku makin teruk..ceh baru nak sedar diri!sebab mate aku da stat pedih2 nak tengok word pon blur2 n saket kepale focus kat skrin..wah2 fokus ke..haha..kene pkai spec balik la camnih..
lepas tu kan..aku da bli petal purple!!salah!dania yang belikan..coz weken aritu dia gi jalan pudu cari munge telor..hambek ko balik rumah berkotak2 ko borong..ha..weeeeeeeeee..suke2!maceh yek nyah!banyakkkk sangat petal dia..n kat ctu gak dania kate dia jumpe piyok stimbot macam yang aku nak..yesss!!haros la aku beli..he..tahun2 yang suda asek buat bbq..tahun ni stimbot ngan bbq skali kte buat!best2..mari kite menjeleskan jiran2 setaman dengan bau2 bbq yang hangos tapi sedap!haha..

itu kelopak bunge


sumbat jek dalam nih..
orang tak kretif memang camni..men sumbat2 suda..haha..


p.s.: sok ade orang plan nak piknik kat gold coast bagan lalang~~apekah?? ^^,


No comments: