10 December 2010

abeh kursus

arini last kusus..yipppie! suke suke suke!so skang aku da ade 4 hari n 5jam kursus..siap ade jam tau..cukup 6 jam baru boleh kire 1 hari kursus..wah2..takpe2..minggu depan name aku nek lagik gi dengar ceramah..ehem puan admin sayer kusus 5 ari je boleh tak..lalalala~~
cuti maal hijrah aritu abis aku round satu kl..eceh abes ke..mule2 tu kuar bertige je..ntah camne ntah dak lan tunang dak dania nak join skali..wah2..ade driver..yes2!make berempat la kami gi meronggeng..ehehe..main point gi kl sebab nak membeli piyok stimbot mak aku je..yang len memang takdek dalam perancangan..huhu..jalan pasar tu very the crowded nyah..aiyo..parking pon crowd..ade ke incik parking tu suh kitorg bagi kunci kete kat derang sebab derang suh park double triple..eh nehiiii la..walaupon tounch n go aku tinggal rm1.30 je kalau kene rembat aku sedih tau!haha..tapi seb baik la otw nak exit tu ade kete yang nak kuar gak..so dapat la parking space tanpe perlu bagi kunci kete kat incik parking..he..lepas da beli mende alah tu masing2 da meroyan sebab da lapo..pk nye pk kitorang decided gi makan ayam golek yang dikatekan sangat sedap lagik terfemes tu..ayam golek kerinchi..sedap gak ar..eh siap ade website tau..ade dia tulis kat banner derang..sile kagum tau..lepas abes sekor ayam kitorg bedal..tros gi shopping kat midvalley!wallawey..ramai nye umat..eh silap!banyakkk nye kete..sume zon parking full..tapi dak dania kan master jalan2 kl ni..ntah lalu celah mane dapat gak la parking..kat zon h(kot!) huhu..best2..photoshoot je lebey..beli nye sikit..wahaha!

ni name dia gambar org dengkissss..amik muke aku tak sampai separuh kan!da la aku yang drive..korang syiok2 je bergambar sakan..pastu amik gambar aku separuh2 je..cesss!


gi jalan pasar, kl..rembat ini for omak eden! ^^,
balik jb kang boleh berstimbot sampai sempot!



ayam golek kerinchi..sedap!

kan aku da kate tadi..mengabeskan filem jek kitorg nih..dapat kat aku ngan adik aku memang full memory digital camera tu ngan muke kitorang je..:p




No comments: