13 December 2010

cite pasal budak ni pulak

Justify Fulldalam entri yang ni aku da cite pasal si kakak kan..kali ni aku nak story mory sikit pasal murnialiah, si adik pulak..ekh adik ke..tahun depan insyAllah nak dapat adik lagik da tak leh panggil awak adik tau..huhu..sile tengok pic yang tengah tu..haha..pic nilah yang aku tak boleh blah tengok posing derang..tak tau la mane dia tiru..adoi..mukesss kakak giler kerek dowh..n ofcoz la pic makcik dia pon nak inteprem masuk dalam ini crite.. :p memang tak boleh elakkk..almaklumla sawan camera sejak dua menjak nih..kahkahkah!wey da menyimpang da nih..aku nak story pasal aliah..si kecik nih susah nak suh dia posing..amik pic mest statik jekkk takpon tak pandang camera..n susah nak snap pic dia mau senyum..oho0o sangat mahal oh senyuman minah nih..dia ni pon ratu nangis nih..ehehe..kecik2 baby dia hobi dia suke nangis..tapi bile dia senyum comelllll sangat..alah mane2 budak kecik senyum sume nampak comel ye dak..bukan anak buah aku je.. :) oleh sebab aku n adik aku jarang balik kadang2 tu 2 minggu skali..ade tu sebulan skali da kene sound ngan omak eden baru terhegeh nak balik jb..so murnialiah susah nak cam kitorg..kejap2 dia panggil aku mak chu..kang mak chu dia g panggil mak ngah..ikot suke bliau la nak sebut ape..ekh takpe2..mak ngah tak marah pon...i feeling2 mude belia gojes lagik ade la..wahahaha!keji nye kau! :p pape pon aku sayang sangat kat budak2 dua ni..isk tak padan ngan gegirl tau tapi terer bab2 pomen barang..sampai kan baby tricycle derang terbalik kan pomen sampai tercabut 2 bahagian..aiyo.. *tepuk dahi*..thrill tak thrill la kan anak buah aku..tu lum aku story pasal si kakak melenggang2 kangkung celup hp mama dia dalam air..ahaha..kes jeles mase baru2 dapat murnialiah..ngeh ngeh ngeh.. :p




4 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

yep thrill2.. dia melukis cun x? keke

ain said...

drawing hancusss..haha..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

owh.. si akak dia jeles celup fon ms dpt murnialiah.. siyesly.. huhu.. he..

ain said...

yezza..sangat siyes..sile pecaye.. :p