30 March 2011

aish~~ -__-"

jumaat minggu lepas aku dapat kejutan yang amat dasyat boleh menyebabkan mati otak selame 2 minit!mane taknye kain baju kurung aku yang aku bese pakai ade longgar2 kini dah ngam2 soi oi!biru mukesss aku sekejap..pakkal je dah lewat nak gi opit aku..kalau ade mase mungkin aku guling2 nanges tak pat trime kenyataaan or at least gi iron baju lain..tapi aku tak suke iron baju pagi2 ari..sebab aku iron lambat plus lembab ya amat!boleh menyebabkan ari2 aku late-in masuk opit..ehehe..
abaikan diet~~~ jom makan nasikkk.. :p
bile pk balik insiden jumaat lepas memang boleh buat aku jatoh pengsan..
tidakkkkk!
/


8 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

ya ampun.. huhu
murah rezki.. ehehe.. ^_^

ain said...

yer incik..murah rejeki..sile jgn segan2 nak blanje sy yek!

Taib ^ _^ Cr0zex said...

j.u.m... he... :)

Taib ^ _^ Cr0zex said...

m0rning n hav a nice day also ^_^

ain said...

samat tghari..hav a nice today n weken also! ^^,

Taib ^ _^ Cr0zex said...

he..
esok nk amik tiket formula.. nk kah.. ^^,

ain said...

nakkkkk!complimentary kah??beli kah?apekah?? ;;)

Taib ^ _^ Cr0zex said...

hanya complimentary.. huhu