15 March 2011

hari ini

entry kali ni aku buat sepantas tsunami n dalam point jelah ekh..malas nak ngayat..ahaha..
HARI INI
  • aku tak naik bus!ehehe..SEBAB!ade kat bawah ni :-
  • aku pagi2 dah stress!sebab mase dah lambat gi keje plus ngah pns kan enjin cam bese aku lift down the window..aku tekan sikit je tapi the window turunnnnn tanpe arahan tuan nye..what the terkejot!ade vampire kah??!tekan2 lift up dia naik tehegeh2..tekan skali naik ckit tekan skali naik ckit..what the lembab2 jamban!abes mekap guwa sebab da rase badan kepanasan..cess!tapi aku da tau trick dia camne nak bagi the brat window naik balik..sile matikan enjin pastu idupkan enjin balik..tekan suis lift up the tingkap pon naik cam bese..settle!tapi aku dah lambat derrr.. -__-"
  • superb busy!
  • aku tak sempat makan ape pon T_T ..means aku tak sempat makan yang berat sebenarnye..brekpes bli air n bli cekodok pisang singgit!
  • mase ngah bersilat2 dengan keje boz aku panggil masuk bilik bliau..n dia kasi angpawwww!!haha..ekh what occasion ni boz?just wanted to give it to you..ekh cannot la..berlaku dalih mendalih finally aku surrender..toce boz toce many2 boz! :)
  • plan nak bli adiah wedding dania..hehe..jam loceng 30 bijik ok tak..kijam2! >:p
  • tapi la ni dah kul 6 lebih aku still kat opit..waaaa..
  • n i'm super duper hungry! >_<"

No comments: