04 March 2011

* mode menyesal *


terase seperti badan sedang mengembang2..pipi terase dipam2!waaa thats mean aku dah terrrrrlebih terrrmakan arini..


semalam dah la kitorang bedal piza dominos..pagi ni pulak aku brekpes makan mee..pastu tengahari aku makan nasik!nasikkk weh..siyes!boleh rase badan mengembang2..sile caye.. T_T tu belum aku capai2 makan kueh2 hamper boz aku..makanan2 ni sume kat sebelah aku jek..camne aku nak maintain..jap2 bukak yang ni..jap2 rase yang tu..sume aku test!haha..mane tak bambam skang!kang malam ntah makan ape pulak..aish~~~

arini ni ade jualan puspanita pulak kat mof,so tadi dah pegi melabur..abih rRM70!erk tapi weken ni feeling2 cam nak gi jalan TAR..ehehe..tak selamat je duit2 kat purse aku nih..

so the following week plus week makan kuih je la gamaknye.. -__-"


6 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

xyah pegi jln TAR camat duit :-)

ain said...

ahaha..btl3..tapi nak gi jugak! :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

tudung n baju byk dekat jln TAR.. :-p

ain said...

yeeee..btl2..tp la ni duk tgolek2..ade gak tak jadik pegi ni kang..huhu..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

awk pegi jgk ke jln TAR semlm..rase2 sy hujan lebat..huhu

ain said...

tak pegi..tolong buat hantaran dania..ptg br kuar..tp g equine je..