14 March 2011

cik ecah kembali bersiaran

weken lepas aku bajet nak hapdet belog tapi haremsss..tergolek2 makan2 tengok tv men gem langsung tak rajin nak hapdet belog..ehehe..so nak cite pon cite back dated ler..cite dah basi..huhu..

sabtu aritu aku drive gi bangsar..ade gak salah masuk jalan tapi pastu jumpe la balik jalan kebenaran tu..hehe..seperti biase dania tunjuk jalan nak gi bangsar pastu da sampai bangsar tu bliau tak tau kedai tu kat mane..make dengan penuh konpiden tahap kure2 aku cari tempat tu..ehehe..akhirnye..jumpe gak!alhamdulilah..ko banyangkan..kul 9 pagi kitorg da gerak..sampai sane kul 9.40 n kedai tu bukak kul 11 okeh!nak lepak bangsar village feeling2 pintu otometik tu confirm rejek kitorg masuk.. T_T ehehe..last2 lepak brekpes kat paparich!pagi2 camtu pon parking takdak da tau..huhu..kami brekpes macam orang tak makan spoloh ari..haha..what the dasyat!

pic aku takdak pon! T_T

purpose gi bangsar bukan lah semate nak brekpes kat cni yek..gilo ko..cam kat ptjy da takdak kedai jual makan pulak sampai bangsar gi carik makan..hehe..gi sane bawak kan dak dania buat threading full face n wax..brazilian wax bley!hahahaaa..kalau ko sanggup nyah..haha..almaklumlah tinggal lagik seminggu nak kawen..buat kat saluga beatu house..service was excellent! :) padahal area dekat2 ngan ptjy ade je beaty house kalau nak..tapi gigih gak gi sampai kesane..tu pon pas quenz introduce tempat ni..aku rase servis dia bes, cepat n price pun affordable..parking je agak susah..huhu..sile lah cube yek! :p





No comments: