22 March 2011

dania's big day

aku gune 2 digital camera..camera aku n camera dania..tapi baru sempat upload pic camera aku je..camera satu lagik belum..camera battery running out n ade pade pengantin..tunggu pengantin balik sini esok la baru aku upload kat belog..memang tak banyak pic aku amik coz team photographer yang dania hired je datang 4 orang!macam2 shoot..

beberape minit sebelum jadik bini orang!
dania with her beloved sister kak yong..sporting gile kak yong ni!comel je.. :)

alhamdulilah..dengan sekali lafaz derang dah sah suami isteri..tahniah korang! :)
tapi takleh blah nak amik gamba sesame duk jaoh..dah kene sound baru brani nak dekat2 pegang2..wakaka!

pengantin dah lapo..ade ke photographer dia panggil shoot pas nikah, dia kate nak gi makan dulu..hampeh betul budak nih..tapi last2 gi shoot dulu baru dia gi makan..

to be continue......

tak tau bile nak continue..pic ni je aku sempat edit..huhu.. -__-"



6 comments:

RadinAden said...

cakap kak dania sorry x dpt datang.. huhu

ain said...

ai ai cip! :)

Taib ^ _^ Cr0zex said...

sape snap pic2 dlm blog ni.. huhu..

ain said...

sy lah..da dlm majlis tu sy jadik photographer tak rasmi dia..siap pegang 2 camere lagik..huhu..

Unknown said...

kena panggil puan dania la pas nih! hehehe mane gambar koooo????

ain said...

dah aku yang pegang camera camne nak ade mukes aku..huwaaaa~!
tak aci!tak aci! T_T