24 March 2011

dania's big day (nikah)

huh!baru settle edit wedding pics dania..nyah!kasi aku upah!haha..aku stat edit time lunch sampai la ni..untuk pic nikah sahaje..sanding outdoor outing n sanding blah laki sume lum edit lagik..huhu..nanti la aku sambung balik..nak berpinau mate ni ha duk select pic..banyak sangat!yelah dah ko gune 2 digital camera..tapi tak sume pic semegah..wahaha!for time being, enjoy this pics.. :) aku tak disable pics..boleh klik untuk tumbesaran! :p
| sebelum nikah |


doc signed!sah la korang jadik suami isteri yang sah!
congrats korang! =)


| touching memoir |
kat jb (aku taktau la negeri lain ade ke tak) dia ade satu part which is orang panggil amalan 'keluarga sakinah' means ayah or abang or adik lelaki lafaz taklik melepaskan tanggungjawab dan diserahkan tanggungjawab anak perempuan or kakak or adik perempuan kepada si suami..in i'm not mistaken..correct me if i'm wrong.. =)
tapi sedih weh time nih..abang dania mule bace lancar je..pastu tak lame tu diam~~~lameeee diam baru bliau sambung bace..sebak!nanti time aku ntah camne lah kan.. :( aku kan dramatik sikit!muahaha!


| selesai sudah ijab dan kabul | | batal air sembahyang |


after the nikah!
dania with her hubby | with her beloved mummy | n sis!


red hantarans from azlan's side
yellow hantarans from dania's side
n with her anak sedaress n gediks pose herself!hahaah...
pic ketige kanan tu dia menonong je nak gi makan kat khemah okeh!seb baik photographer tu sempat tahan suh amik gambar dulu..aku pon tak expect bliau nak ke khemah wey..


| photo shoot session |


oleh sebab aku kene amik pic majlis, pic aku tak banyakkk pong!
T_T
klu ade pon ina sabotaj pic aku..mak sentap nyah!hukhukhuk!


ina! muke bliau bersepah-sepah okeh!
jeles! -__-"




3 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Amalan keluarga sakinah ..i've heard.. :-)

ain said...

hah sy dgr camtu gak..risau takot silap..huhu..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

ow yeke.. mm.. sy rase xde masalah.. sbb sekali baca sy da bole faham.. huhu