02 April 2011

happy 5th years old murni amira

tanggal 2.4.06 lahirlah anak buah aku yang pertame..wah!comel!excited gile time ni..almaklumlah first niece la katekan..sifat kejakunan jelas terlihat dalam diri dan dizahirkan sifat kejakunan tu dengan gigih tetiap minggu balik jb..nek bus plusliner..dolu2 lum pakai kete..huhu..takdakhal lah..n tetiap kali balik mest blikan baju baru tak pon mainan tuk dia..gile jakun+teruja tak aku..hahaha..seingat aku, aku tak penah mengeluh penat balik jb tiap2 minggu..aku mengeluh kene balik ptjy ade lah..hahaha..



to kakak..happy 5th birthday!mak ngah syg kakak..rajin2 blaja k!n sile fokus..ngah berangan okeh!


also murni aliah..mak ngah syg kakak aliah..n baby arissa walaupon tiap kali mak ngah dukung ko stat nak nangess.. -__-" hampeh!potong elaun duit raye kang.. >:p hehehe..tak2..acah mak enon je tadik..kang ade gak balik jb aku kene tendangan sulung kakak aku..haha..



8 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Org y lahir bulan 4 mmg bagus sebenarnye.. huhu..

ain said...

well2..ekh bgs ke..ehehe.. :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

bgs jgk..huhu.. :-)

Taib ^ _^ Cr0zex said...

semlm nk comment byk xsempat besela nma pun kje..huhu..
a'a... murni amirah bulan 4 kan.. dats y comment.. ke awk bulan 4 skali.. ehehe..

ain said...

ahaha...semestinye!sile sedia adiah best2 okeh! >:p

anis said...

dik.. ko jangan nak memandai tukar jantina anak kakak kau tu yea... :P

ain said...

niece!!
wahaha!tu la pasal..mase duk type entry ni..duk pk ape la another word of nephew..baik2! ^_^"

Taib ^ _^ Cr0zex said...

0w ye kah.. ^^,