28 March 2011

dania's big day (finale)

the next day nye..majlis sambut menantu blah laki pulak..almaklumlah kampung memasing dekat2..dania batu pahat..lan kat muar..molek la tu buat skali harung kan..cewah!blah lan tak hire photographer..jadiknye aku la ngan kazen dania kene amik pic..

teman pengantin mekap sambil2 berangan duk kusi tinggi nih..aku kene lompat naik baru dapat duduk kusi nih..hampeh!memang awal2 aku rejek kusi nih..haha!
ikot aturcare, sanding derang kul 2ptg..tapi kul 2 terhegeh2 kat bp duk mekap lagik weh..orang muar dah duk call2 tanye katne..cepat2 la siap tross berdezup blah..normally bp-muar sejam lebih..tapi pengantin drive setengah jam lebih ckit dah sampai..kul 3 suku camtu dah kat rumah lan..yerrrr sile take note..pengantin drive sendiri okeh..kalau aku yang drive kul 4 lum tentu sampai..ehehehe..

sampai dengan selamat..pink theme gitu blah lan..huhu..

as a closing of dania's big day story..tataplah my mukes yang baru bangun tdo..syiok o0o jadik mem duk blakang..bertambah2 syiok time balik tu ujan..teheeee..




p.s.: dah!nak balik!arini bukan ari yang best tuk aku! ><" n whats on earth aku boleh plak nangis!tak suke giler.. T_T





No comments: