14 March 2011

limosin 18tingkap

back to normal..ekh slame ni ko tak normal kah.. :p stat sok driver limosin 18 tingkap aku anta & jemput aku balik keje..

yeah!
its time for naik bas..hehe

border="0"aku suke naik bus..tapi suke naik bus kat putrajaya lah..ehehe..SEBAB!
  • gi mane2 (area putrajaya only) tambang 50sen je..sile kagum! :) n JIMAT!haha..
  • skang ni pon bus stop dia pon dah gile canggih manggih..siap ade skrin inform next bus no bape n lagik bape minit bus tu akan sampai..feeling2 cam tunggu naik erl okeh..tapi dia letak kat certain2 bustop je..kat bustop depan opit aku takdak..huh nak protes2!ha..
  • bus sangat selese..boleh bace komik..cube drive sendiri..mane dan nak bace..silap2 kete masuk tasek!hehe..
  • oleh sebab aku dah takdak geng berjogging T_T make ini berjalan dari rumah ke bustop ni salah satu care tuk bersenam gak la..kalau nak tunggu aku jogging, berjanggot ar..
  • menyahut kempen 'park & ride'..tapi aku nak tau gak member ppj aku tu bliau gi keje ngan bus ke kete..ehem!
  • last but not least, sebab utame..sebab aku malas nak drive!hihi..what the malas!
dah tu je sebab..takyah banyak2 sebab kalau dah suke kan.. :) huh nanti nak buat ar entry pas naik bus..

3 comments:

Unknown said...

ko nape malas nak drive nyah oi! opis sekangkang kera je pun malas nak bawak kete! hahahah

ain said...

mls la nyah..opit sekangkang kera tu lah tak mencabar nak drv..he..lgpun tak ramai nek bus..gerenti ade seat blh duduk..hehe..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Biasa naik roda dua..arini prepare tayar.. :-)