09 March 2011

separuh siap

arini aku gi keje separuh siap!haha..sebab ape separuh siap..sebab nye camni..pagi tadi tibe2 aku tersiap cepat..jadik nye aku kene tunggu dania bersiap pulak..selame ni dia jek tunggu aku..ehehe..so aku bajet2 'ekh sempat ni potong kuku dulu'..rembat ketip kuku kat bilik duk kat hall stat ketip kuku..baru je jari ke 6 aku ketip 'nyah!marilah mari..pegi bekeje'..erk..ade 4 jari lagik je wey..tapi memandangkan dah lewat..so cannot wait2..tros lompat kuar gi keje..hukhukhuk..kat opit memang tak ar nak ketip2 kuku..keje dah tersedia n arini nak kusus lagik..memang tak ar..he..tapi rase takdek sape prasan kot kuku aku ade yang tak ketip lagik..ehehehe..sape jelah nak nengok jari2 kemetot ni kan..huhu..sampai ke suda petang ni aku tak dan nak ketip..ehehe..gile busy kan aku..haha..sile caye!busy hapdet belog..haha..
tak senonoh betul budak nih! -___-"



ekh tadi aku cakap taknak cakap banyak2 kan..erk..