29 July 2011

tidur


its friday peeps!


pagi ni sume orang borak pasal bola malaysia vs singapore semalam..aku tukar2 chanel radio pon sume duk review pasal bola semalam..huhu..yeay!singapore menang!pasni sokong team derang pulak..mudah2an berjaya layak mewakili team asia tenggare masuk world cup..kalau derang kalah..aku sokong team yang menang tu pulak.. :p

review aku..rase tak layak kot nak komen pape..sebab aku tak follow dari awal kan..so takdak komen..haha..

wah ecah cakap pasal bola..apakah????wakaka!sangat tak sesuai..ha..

okeh cite pasal ni pulak..

ni first week adik aku mule keje..working hour bliau dari pukul 3 petang sampai 12 tengah malam!mase ari pertame tu dia balik dengan bus..tapi sampai kat putrajaya sentral da takdak bus nadi okeh..tu aku tak kisah la amik dia kat putrajaya sentral..tapi...mak ai..menakotkan okeh!aku tengok2 adik aku pompuan sorang2 kat situ..yang ade pakcik2 teksi pastu orang sape2 ntah tengok tv kat situ..no girls!harus la family aku risau..dibuat nye aku lambat sampai ke tak sedar da tdo ke..uih cannot2..

pastu adik aku kate bus dari cyber pon tak tentu..kadang2 cepat kadang lambat..kalau lambat da satu keje aku nak tunggu dia call pastu kuar amik kat putrajaya sentral..keadaan camtu lagik la menyusahkan..kul bape aku nak tdo..sok pagi2 nak gi keje lagik..last2 balik keje malam seterusnya tu aku la amik dia kat cyber..abes cite!sebelum kul 12setengah da sampai rumah boleh rehat tdo..cume tulah kene drive malam..

aku ni pulak bukan jenis balik keje tros tdo ke hape..tak boleh..slalunye malam kul 10 11 baru boleh tdo..kalau aku tdo time tu haroslah aku tak sedar kul 12 kan..haha..nak suh adik aku tdo kat bustop ke hape..huhu..kalau boleh tdo pon kejap2 aku tsedar tengok jam..sebab otak aku da otometik alarm kul 12 nak amik dia kan..boleh saket kepale oh..tdo jap terjage tdo jap terjade..lagik aku tension!baik takyah tdo tunggu suda..tapi tu la..resultnye badan letih sebab kurang rehat n mate mengantuk kat opit..masuk tengahari je aku rase tinggal mate putih je..mate itam da kat atas..haha..

n stat minggu ni jugak ari2 aku kene masak..sebab adik aku balik keje mest cari makan..huhu... -____-" malam ni aku tak tau nak masak ape dah..huhu..salah!bukan tak tau..tapi malas!wakaka!hmm.. V_v


No comments: