14 July 2011

meroyan jugak la


hi peeps! ^__________^

arini pon aku rileks..erk tak brape nak rileks..jap2 kene buat tu ini..jap2 kene anta jap2 kene amik officers aku..huhu..pa cum driver..cool tak..haha..its fine with me..da memang derang takdak kenderaan n takdak choice n aku pon takdak boz aku boleh la tolong kan..its not big deal if i'm willing to do right.. :) pagi tadi officer sorang ni mintak tolong anta dia pegi check up kat hosp putrajaya..da sarat oh..bile2 mase je boleh bersalin..huhu..petang nye pulak anta officer aku yang lain pegi meeting kat epu..bliau memang takdak transport..duduk pon kat seremban ulang alik tiap2 ari ptjy-sbn..nak book kete jabatan..hmm derang kate memanjang takdak..derang kate lah..aku tak kate sebab aku tak penah book..teheee..

malam tadi aku dengan ina gigih pegi alamanda beli tiket wayang..haha..ahad je ade available seat..arini sampai sabtu sold out okeh! T_____T nak meroyan gak la nak tunggu ahad nih..takpe2 aku sabo menunggu..tapi tak kan bli tiket ye dak..haroslah bergebang skali..haha..lets shopping! :p erk tapi bulan ni da overspent...takleh2..cuci mate sajo.. V_v pastu pegi makan!plan memang nak makan kat mekdi..pergh giler ramai orang q..ni mest kes nak redem kupon cam kitorg gak..hehe..last2 makan kat pizahat suda..kenyang sokmo..




guling2 satu rumah nak tunggu ahad ni.. -__-"





regular piza tuk 2 orang makan!makan 3 slices je..lagik 3 slices tapau..huhu..menu2 saje nak try..pilat rice (kot la name dia) tak sedap..tapi ayam barbeque dia sedap!he..ekh ekh skali tengok macam mukes nak mintak penampo..ha!





No comments: