02 August 2011

berjangkit


happy fasting peeps!


aku puase lagik..lum cuti2 lagik..tehee..1st day puase aku amik cuti sebab family aku semua ade kat sini..yippie! ^^, alwajibun 1st day puase kami berbuke puase bersame-same..so tahun ni kan adik aku baru mule keje, still dalam training course..so tak boleh la nak cuti..memandangkan adik aku keje dari kul 3ptg - 12mlm kitorg dapat sahur same2 je..buke puase adik aku takdak.. :(

the day before puase, ari ahad tu lah..kitorang gi family outing..ala..pegi berjaya times square je..dari pagi sampai petang!nak maghrib baru ingat nak balik..huhu..layan kan anak buah aku nak main kat theme park dia..eceh!padahal mak2 sedare dia pon tak penah masuk lagik..wakaka!gambar ade..nanti la kalau aku rajin aku upload..muahaha!

yang aku tak boleh blah..aku kan tak reti jalan2 kl ni..so abang ipar aku la yang bawak ikot gps..kalau ikot gps aku haros lah sesat barat silap2 balik rumah..ha..dah sampai situ boleh pulak kitorg tak shopping okeh!!aku sendiri pon tak percaye..sangat2 tak pecaye!siyes!ape??pegi bejaya times square tapi tak shopping??ohemjay2.. >.<" bile mase lagik aku nak jejak sane kalau aku drive.. T_T..tengahari tu keluar jap nak lunch kat luar sempat la usha2 barang..'okeh nanti pas makan kite shopping!'..haremsss..pas makan tu seperate sebab akak aku nak gi kete amik ape ntah dengan abang ipar aku..pastu kitorg sambung main lagik..abes gem keluar petang menonong je balik..apekah????erghhh tension aku..dah la aku berkenan kat satu kasut tu..haih! V_v

ape lagik nak story..hah!sakit gigi boleh berjangkit ke???isk..adik aku tengah sakit gigi..tibe2 gigi aku pon nak sakit jugak kan..gedikss!bengkak oh!rase nak ngamuk je.. >.< pipi pon temban sebelah..dah la pipi ni sememangnye tembam..bertambah2 temban la gamaknye.. -__________-'

keh la..tengahari kang aku nak balik rumah..nak masak tuk buke..cepat kan aku masak..hmm..yelah nak masak kan bekal buke tuk adik aku nanti..cian pulak dia..lauk kat cafe dia tak sedap langsung plus mahal..makin kerempeng pulak adik aku kang..wakaka!



No comments: