26 July 2011

aktiviti kelab


ni brite tak brape nak terkini baru terhegeh nak update.. V_v


sabtu baru2 ni bahagian aku telah berjaya mengadakan aktiviti kelab iaitu aktiviti 'jom memancing' dengan cemerlang, gemilang dan terbilang. bertempat di kolam memancing coffee village pinggiran putra, putrajaya dari jam 9pagi sampai la pukul 2 petang..cuace sangat panas i tell u..balik tu migrain owh..rase nak hantuk kepale ke dinding untuk tunjukkan kehebatan kepale ni lagik kuat kalau nak dibandingkan dengan dinding bilik aku..

bukan sume acara aku amik gambar..contoh pertandingan mewarna kanak2..sebab time tu aku da tak larat nak betawaf satu kolam..kang silap2 aku terjun swimming kat situ kang sapo nak jawab..orang karok pon aku tak amik..sibuk makan ayam tak pandang ape dah..haha..keji sunggoh aihh perangai ko ecah!

cakap panjang2 malas nak ngayat pon tak gune..enjoice pics ya!ade certain2 pics yang tak ikot turutan..aku pon tak tau apsal aku edit tak ikot turutan.. -____-"

yok mancing!

duduk ujunggg nun skali was julia's family..anak dia cute sangat n pemalu abes!kalau lagu joget2 nanti dia pon same joget..dengan syarat jangan dia perasan korang peratikan bliau..teheee..suppose to be pas pankin family julia tu area bbq..tapi kan aku da kate aku tak ikot turutan..blasah jelah.. -_-

mangse kebakaran!axie si tukang bakar ayam!sori mek, ku pikirkan itu cowok mu tadi..wakaka!
serta hadiah2 yang menanti!

c.c dan anak2nye, kak naimah sekeluarge yang malu2 bile nampak camera..he..nyau nyau tu bukan staf opit aku tau..memule tu nak amik gambar mariah dengan anak dia..tapi anak duk pandang tempat lain..aku suspek dia usha anak fai..haha..aku duk panggil2 suh pandang camera last2 nyau nyau ni yang inteprem sblah aku..haha..en wan serta merta bhenti bile aku suh dia benti nak amik gambar..he..fai menonongggg je..cet cet!

with the urusetia..semah aritu berjaye dapat sekor ikan tuk pertame kali dia memancing..tengok care dia nak tangkap ikan tu sangat la lawak..hahaha..
ni other side kolam..famili incik arifin!anak2 dia sporting giler!best2!

ade family k.shidah, k.sanah n family fai..eee anak dia..geram betul aku!cute sangat!!

n tak lupe jugak family zila!by the time aku sampai kat depan, aku tengok urusetia dah siap2 atur kusi tuk acare gule dalam tepung..mule2 susun gini..pastu mase acare da jadik lain..ha..magik tak kitorg..haha..

urusetia sibuk bagi penerangan siap ngan demo lagik..sile dengar adik2!
sedia..mule!

now see muke masing2..bertepung!he..nilah hasil pembulian secare halus oleh kakak2 korang supaya mak2 korang tak prasan dan tak marah..teheee..ni gambar aku dengan anak2 incik azam..sangat peramah n rajin n banyak tanye..tapi aku suke derang!

dah kul 12 adeee lagik yang baru datang..seb baik urusetia lum lipat meja lagik..ha..
gaya anak zila yang kecik ni macam "bang, ade keje kosong tak bang?"

hah lepas2 tu aku da tak amik port da..yang aku tau aku nak usha pangkin pastu nak makan nak rehat..aku daftar je peserta memancing..tapi tak mancing pon..ha..sebab daftar je jadik peserta pon da dapat adiah penyertaan..tipuware je pon..haha..tengah2 syok makan tengok jiran sblah mate kail dia kene umpan..jakun aku tau!1st time tengok live orang tangkap ikan..wakaka!huru hare jap dengan seblah ngan ayam sblah tangan lagik duk kuar kan camera nak amik gambar..boleh tahan besau la ikan brader ni dapat..huhu..

mukes bekilat budak debabs yang gembire akibat kekeyangan..haha..debabnye!rase nak hantuk kepale kat dinding sampai pengsan! ><"

acara penutup=penyampaian adiah!
time ni aku duk pegang anak fai, bulat comel!!siap lentok2 nak tdo si kecik nih..bile peluk rania teringat kat anak2 buah aku! *sebak* rindunye!takpe2..minggu ni derang datang sambut puase kat sini!boleh buli2 derang..ha..

lepas settle sume adiah tu, penutup majlis pn zarina blanje semua orang makan piza domino's!best!thanks you so much puan!pastu tros balik rumah..tak tahan badan da peluh2..nak balik cepat2 nak mand n berehat..



3 comments:

a LoT oF LuV said...

Ishah.. gile le panas.. aku pon same le ngan ko.. migrain.. siap pakej lagi.. muntah2 ko..

Lawak le gambau ank aku tue.. huhuhuhu.. kena curi nih..

ain said...

ohoo..tu pembawakan budak tu..ehehe..memang lawak..tapi comel!ade ni kat pc aku kalau ko nak k.. :)

Taib ^ _^ Cr0zex said...

gambar ikan xsempat upload ke.. ehehe