21 July 2011

together gather


ade yang da tau..tapi takpe aku nak cite gak..skang ni adik aku dah duduk dengan aku dah..sebab dia dah dapat keje kat hsbc tu..tercapai gak la cite2 dia nak keje dekat2 dengan aku..huhu..pueh ati ekau skang..haha..tapi tragik betul..arini dia nak datang sini boleh pulak other bank call suh datang intebiu pulak..tak dapek lah..mokcik da nak poie cyberjaya dah..huhu..


for starting ni kene la aku pegi kene hantar, balik kene jemput..nanti bile dia da tau nak naik bus ape, aku campak kan aje bliau kat ptjy sentral tu..teheeee..sebenarnya aku tak penah imagine gi keje sesame..hahaha..

yang kureng nye, tak boleh la dapur tu kering je..kang ade gak budak ni pegi bagitau mak kang aku tak bagi dia makan..sebab aritu yang dia datang buat medical check up kat sini, dia pegi bagitau kat mak aku tak masak..hampeh nye budak. ($#@^& cet cet!

semangat gi keje sesame..wakaka!


No comments: