01 July 2011

rezeki dibawah paras kesedaran

dramatik tak title post aku..ahaha..nampak sangat aku tak penah nak amik port pasal gaji aku..siyes!!mase zaman2 ade payslip dulu..koyak kanan je..tengok gaji besih..haha..keratan kiri dengan bawah takpenah nye aku buat..haha..sebab tulah aku tak tau elaun pembantu khas aku dapat berape..untiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil psm call bagitau..tu pon sebab dia tengah duk kemaskini buku perkhidmatan aku..kalau tak sampai kesudah aku tak tau elaun aku da lain..huhu.. -___-'

so malam tadi ade orang tdo tersenyum simpul terkembang2 lubang idung..kahkahkah!what the senyum!!ha..

pagi ni aku da selamat submit permohonan aku..mintak2 dipermudahkan segalenye.. :) xpe la lambat2 pon..dapat back dated..what the masyukkkkkkkkkkkkkk.. ekeke.. :p


p/s: twelve at nooon already..mari bergebang..

5 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Kirenye mmg xramal ade kenainkn la nih.. hehe

Amin..semoga dipermudhkn

ain said...

bkn tak ramal ke hape..tak terrramik kesah.. -_-'
aminnnnnn..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

Oo2...
tak terrramik kesah la nih.. hehehe..
ok la da submit, nnt ada rezki... sy amin kan... ^__^

Unknown said...

memang masyuk betoll!! hmmm kena belanja aku nampaknya hahahaha :p

ain said...

haha..blanje kat kafe mof..air sri perak..he..