09 July 2011

late night story


hi peeps!

currently aku kat jb..cuti sampai isnin..teheeee..jumaat tu kan..memang aku plan nak balik halfday jumaat tu takot ade roadblock jem sane sini kan..tapiiii non ado!akhirnye kul 7 aku settle keje..ko bayangkan aku da tutup pc,kene bukak pc balik sebab nak kene email sumthin'..da nak pc tu lembab2 jamban kan..da layak campak kat tasek da..aku bagitau boz aku camtu dia duk gelak besar pulak..suggest la pc baru ke ape ke kan..haha..ok memang aku penat tau!!tros balik rumah amik beg berdesup balik jb..seb baik trafic okeh boleh tekan sampai 13 140 had laju kebangsatan..benti sat sebab adik aku lapa mau makan..pastu sambung drvie lagik..tapi drive ikot had laju kebangsaan kali ni..da ngantuk..otak aku memang nak sampai cepat je sebab badan da letih mate pon da letih..alhamdulilah kul 10 lebih kitorang da selamat sampai rumah..mand2 kacau ulat bulu aku sampai dia bangun..ekeke..pastu aku tdoooooo..

arini pulak..mak aku ade jemputan blah sedare dia kat felda bukit besar..aku malas nak ikot sebenarnye...nak lepak2 je..tapi bile mak da gune kuase diktator nak tak nak kene ikot gak..tak baik tau mak..ingat ain budak2 ke nak pakse2 ikot gi kenduri.. -___-' hahaha..tapi aku cakap gak kat mak camtu but in merajuk version..mak aku gelak je..ceh..


n balik daripada kenduri tu, akak aku ajak usha kete mpv lagik..ok fine..plan kul 3stengah nak kuar..last2 aku t'tdo tak sedar bile derang kuar..siyes tak sedar!kul 6 lebih baru aku tsedar..tengok2 rumah sunyi je..dalam ati 'ceh kene tinggal la nih'..derang balik maghrib tu aku complain awat tak kejut..derang kate da kejut banyak kali tapi aku tak sedar langsung..tros la derang kuar tanpe aku..hah yeke..tak sedar langsung oh!huhu..takpe le bende da jadik..la ni aku duk segar lagik dek tdo petang yang lame tadi..huhu..tu yang aku tetibe rajin update belog..wakaka!

ape lagik ekh..aku dah cari satu rumah da..cable camera digital aku tak jumpe gak..haih!banyak pic aku amik tak transfer lagik..kene bli cable baru la camni..n last but not least, aku dengan atok tak btegur sape pon since that incident..regret?no.eventho tadi petang tinggal aku dengan dia kat rumah..no comment. (V_v)

keh..later peeps!nite..


No comments: