06 July 2011

boz in da haos, works..come to mama

hi peeps!!

mak bizi u'olls..lagik2 la boz mak ade kat opit ni ha..tapi sibuk2 ade gak le curik2 mase bace komik!teheee..ye ar..awal2 bulan ni memang banyaaaaaaak komik derang update new chapter..tengok2 komik aku banyaaaaak yang ber'update..haruslah aku meroyan nak bace..meroyan nak tau ape jadik next chapter..haha..gile kan!kalau tak bace memang tak complete idup aku..la ni baru nak bace code:breaker..best gak!ganas2 sikit la..tp boleh layan lagik..huhu..

okeh abes situ!

ni cite backdated plak..ari isnin baru ni aku el!he..sebab last minit adik aku baru bagitau dia kene buat medical check up kat KL nuhhh..dia da dapat offer keje kat hsbc cyber..walaupon aku rase offer parkson pon not bad tapi in kl okeh..haruslah mak aku berat nak lepas kan..so adik aku amik jelah offer ni..shift working hours..bertahankah minaci tu..ekeke..rase nak meroyan weken2 aku duk ngadap google map tengok jalan..haha..tapi kalau da kat dahi ni ade cop 'bute kl'..ko tengok ko tenung ko tanye ko hafal confirm ko gagal jugak..-________-' baik pegi dengan public transport..pergh..cucuk duit kemain banyak standby takot2 tersesat sampai thailand gamaknye..cet!gile paranoid budak ni..ha..

tapi alhamdulilah...ahad malam tu you-know-who-you-are mesej!dia ade hal kat kl gak..mau skali jalan kah..haruslah aku jawab nakkkkkk..haha..tdo lena mak malam tu noks..wakaka!maceh ye../sori la kalau terrsusahkan you-know-who-you-are../settle masalah nak pegi..pk balik jelah..pk kan hal ni sampai aku demam2.. -__-' tapi alhamdulilah sume nye berjalan dengan lancar.. :) but still hav a fever..more worse at night..apsal ntah.. :(


keh mari buat2 keje..isk..mane boz nih..aku tengah gigih nak teke buah-buahan ape lagik bliau nak lukis nih..ekeke.. :p


No comments: