13 July 2011

silent mode

rileks oh arini..boz cuti maaa..esok pon tak masuk opit..pagi meeting mimos petang pulak meeting kat miti..jumaat baru jumpe bliau..teheee..semalam plan je nak pegi alamanda..non ado!aku duk diam je kat opit baik je tau..sile caye! ^^, kalau skali da terrrbace komik susah ar aku nak gerak memane.. -_____-' tetibe rase scary pulak dengan diri sendiri..huhu..
lepas gigih bace komik online../
jom balik! /

malam kang nak pegi tapak floria n nak tengok bunge api asek tengok daripada balkoni je..tak cool ah..yeah! last but not least..tataplah mukes budak debab ni..eee tension tul..tapi redha jelah.. V_v

tukar tayar plus servis kete..
pic ni je aku sempat edit..hahaha..


oh ade yang tanye camne keadaan aku dengan atok..still tak tegur..nampak aku too much kan..aku tau.. :(( tapi.... *sebak!* dah ar balik ar..



1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

jgn sebak2..lgpun xbaik tuk kesehatan wak..
nnt keadaan dan masa y tentukn (pulih mcm sediakala).. hehe