30 March 2012

tong gas kah aku??? T_T


hai korang!

korang tak tau ape aku lalui within this week..hergh!yang paling terpahat dalam ingatan serta menikam-nikam hati was ade officer tegur aku dah gemuk... T_T kalau setakat cakap gemuk tu aku takde hal..ni siap kate macam tong gas!ko tak rase nak tikam diri sendiri kalau dengar??? T____________T sentap mak!huh!yang cakap tu pun macam la badan dia tak debab sekarang compare dengan tahun-tahun lepas..cet cet!wuuuu...what the kejam!

tu satu...lain..aku nak upload pic last weken aku dalam ini belog..ehehe..ala saje nanti senang-senang aku bace balik boleh feeling-feeling balik..cewah!nak feeling-feeling pulak..blog sendiri bace sendiri boleh? #lantak

sabtu bertutifruti & karok!

sabtu lepas plan nak pegi event kat picc..tapi dah bangun pon pukul brape kan..tros cancel..kuar amik extra tiket pastu shot gi cyber makan tf..lunch tf..bagus!pastu gi alamanda sebab nak beli barang personal n tengok wayang..skali otw nak turun escalator tu ade budak karok tu bagi flyer promo karok..oleh sebab terdapat dua makhluk yang gile karok n meroyan bile jumpe mic make plan asal nak pegi tengok wayang tros luput dari ingatan derang..isk isk!tak kose le aku nak karok..ni pun aku layan kan je derang..derang karok aku pulak pilih lagu sambil makan..tapi kalau suare tak sesedap ct nurhaliza azab jugak la nak telan fries nih.. -_______-' he..yang tu kitorg order new york fun fries..atas tu dia sira dengan kuah spegeti bolognese..sedap!now i know macam mane badan aku tak cam tong gas! T____T

ahad - tengok f1! :)

alhamdulilah rezeki tahun ni aku dapat banyak tiket..n yes all the ticket are used..takde membazir..ingat senang ke nak dapat peluang camni..nak harap beli memang tak mampu kot..huhu..tak sangke pulak officers aku nak bagi tiket derang kat aku..hehe..tengs boz!kali ni aku bawak adik n kazen n kawans aku..kitorang sampai tu dalam kul 3..jalan rilek je..tak jem sangat..parking adalah sangat jaoh wey..tak kisah la..time ni tak ramai dah nak naik shuttle bus..best!boleh buat cam bus kitorang..ha...kat area mall kitorg duduk seat topaz..cun gile tempat nih..boleh tengok kete terbabas, excident (sikit jelah) tayar pecah n cebisan tayar melayang depan mate..best!tapi tak sempat nak rembat sebab others foreigner dah cepat-cepat amik..kalau dapat tu mau di frame kan..kah!!

overall aku love moi last weken! :)

so weken ni aktiviti aku adalah mengemas rumah!sekian saje bebelan kali ini..

ta-ta!




No comments: