05 March 2012

B-U-S-Y


/
SEDANG BERSILAT DENGAN KERJA!


hi peeps!

its month of march babe!cepat betul mase kan..

LAST friday we have another apple crumble..aku pon tak tau la apsal kitorg selera sangat dengan dessert tu.. -_- untuk mu apple crumble ujan renyai pon sanggup berpayung kene ujan jugak pegi petronas beli aiskrim semate!what the buang tebiat.. -________________-'

anyway LAST week jugak aku balik jb..aku balik sorang je..adik aku tak ikot..its unplanned decision yet its goes well..accepted..alhamdulilah..hopefully mine is accepted as well..fuh kiri fuh kanan fuh fuh fuh...

TODAY, my lil' sis sent me to work..haha..aku pakse dia anta..jaat kan!ha..cam dah lame jek tak buli bliau..haha..and yeah..aku datang opit awal okeh..vangge je scan cap jari..tapiiii kad aku tak punch..erggh!verangan ke hape..nak pegi lunch baru aku teringat aku tak punch kad..mengong!tulah..pagi2 masuk keje ikot pintu lain kad letak kat pintu lain..hah sile padan mukes sendiri.. V__v

arini jugak, tuntutan keje tak membenarkan aku angkat muke lagi kan menoleh tempat lain selain daripada pc nih.. -___- yelah minggu lepas kan keje tak banyak sangat..minggu ni haruslah busy..almaklumlah rabu khamis jumaat ni boz takdak kat opit kan..fufufufu../

okeh. moi storyblog off here..ecewah!english tunggang tebalik ade ati nak #speakinglondon..tersampuk dek antu omputih ke hape..kah!!the true is my otak currently not center..apekah ini????help!!apelah yang aku pikir kan..ni silap2 balik ni ade yang jatuh longkang sebab otak melayang ntah mane2..what the otak..haih!



No comments: