18 March 2012

sunday morning


morning peeps!

awalkan aku update belog..buang tebiat betul lah..haha..pagi-pagi lagi aku dah terbangun..golek kiri golek kanan tergolek-golek tak tido-tido jugak..memang kene bangun ni..niat nak buat brekpes..skali mak ina tengah prepare nak masak nasi goreng..tak yah la aku buat brekpes kan...fufufu..nak buat air dak ina dah buat..end up aku goreng kopok je buat tambah-tambah menu..jadi lah..

brupppp..kenyang sudah!alhamdulilah..korang dah brekpes?? :p

semalam dah bergebang dari petang sampai malam..huhu..jalan-jalan sane jalan sini..makan toksah nak cakap..gi sane makan gi sini kang makan..badan aku ni ha dah macam dipam-pam je.. T____T tu ari aku gi timbang berat..perghhh...rase nak tikam diri sendiri wey..siyes!nak kate aku kerap makan tak..tapi ape yang aku notice aku makan tak tentu mase..tu jelah..beli brekpes tapi tak sempat nak makan..kalau dapat makan kejap tu ade orang datang tempat la ade keje la ape la..tak feel nak makan..cewah!n aku dah stat makan heavy waktu malam which is not gud..huhu..tapi aku dah lapar kan..ehehe..makan jelah..ha.. -___-

mukes yours truly baru bangun tido tak mand lagi tros on lappy..kah!!


hmmm..walaupun perut sudah kenyang..tapi ati tak senang..huhu..masalah peribadi betul lah..taknak pk dulu boleh tak sebab arini aku nak rehat sepuasnya..clear my mind..oh otak aku akan clear kalau aku dapat grab satu baju tu kat nichi..chantekkkk sangat!aaa cepatlah gaji!haha..but not clear at all la..haih! :(

last but not least..

degil?yes i am.



No comments: