14 March 2012

merempan



bukan taknak update belog..tapi time-time sakit gusi aku tak boleh dengar bunyi keyboard ditekan..rase nak merempan je..rase denyut nyittt zusss zass menangkap urat otak aku.. T_____T ni semua gigi bongsu aku nak tumbuh..dah feeling-feeling kepale aku senget sebelah je..nak bebel banyak-banyak pon tak boleh sebab nanti terkene terrrrgigit dinding pipi luke lagi teruk dah nak jadik ulser je aku tengok.. T__T makan ubat ari-ari so arini dah rase elok baru la selera nak jenguk belog..

anyway..balik jb lagi last week..kali ni aku tinggal kan miss black kat sane sebab parents aku nak gune gi jemputan kawen kat sane situ sini..almaklumlah cuti skola=musim orang buat keje kawen.. #aimisyumisblek!*sobs sobs* next month aku amik kau balik keh!

pagi tadi aku sipi-sipi lagikkk nak masuk opit lambat..he..mane aku tau kat luar hujan dengar ok je..skali turun tengok hujan daaa..tapi takde la hujan lebat sangat..hujan sikit-sikit kire boleh jalan tak basah sangat la..aku pon redha..jalan punye jalan weh tak boleh jadik nih..rase air hujan meresap kat baju rase sampai ke kulit..tak boleh jadik!patah balik naik rumah amik kunci kete adik aku pinjam kete dia gi opit..he..kang dia nak gi keje dia turun la kat depan opit aku ni amik kete dia balik..tak koserrr aku nak bangun 1 2 pagi amik dia balik keje..ehehe..tak terrrrjage dah sekarang..haha.. :p

ok la..thats it..kejap-kejap ade keje, kejap-kejap tu ini..on off on off nak tulis..trosss turn off nak update..haha!

ta-ta!



No comments: