20 March 2012

migrain macam ni


sape penah tengok handwriting boz aku??ehehe..aku taknak komen lebih-lebih kang dibuatnye ade yang report kat boz..mampus aku..haha!2 ari ni aku buat pps..baru dapat 15 slides..ni baru draf je..belum kene slash kene amend kene edit..n belum lagi beliau demand nak taruk animation..so bersiap sedia la wahai fizikal dan mental.. -__- tapi tengok draf paper yang boz aku bagi pon aku dah rase nak migrain..rase nak meroyan jugak la nak paham kan ape dia nak.. -___________-'

presentation is in early of april hoih!selagi tak present of course there will be a slashing changing editing amending etc..again and again..sabar cah..sabar..


currently..kat opit aku dah ramai gebang pasal tiket f1..tapi idak le tau dapat ke tak tahun nih..idak le tau dapat satu tiket ke dua tiket tahun nih..huhu...papepon tunggu jelah jumaat petang..tapi apelah gune nye ade tiket tapi camera kau tinggal kat kampung nyah.. #stressmak! >.

what else eh......oh aku lapar nih..tadi pagi aku masuk opit lambat sikit..almaklumlah boz ade meeting kat luar kan.. #modeamikkesempatan so aku turun cafe kul 9 lebih makanan dah abis..beli wafer je buat alas perut..now i'm super hungry..haha..camno berat tak naik sampai 7kilo..haha!!beli makan yok!almaklumlah boz takdak..sesuke ati aku la nak turun awal..kalau ade boz jangan kau harap.. :p skian, trimas!



No comments: