08 March 2012

kisah ain si budak baik..pfft!

hai korang!

walaupun 3 ari ni boz aku takde kat opit ini tak bermakne 3 ari tu jugak aku ilang berfoya-foya tau..arini aku baik sikit!haha..tak pegi mane duduk kat opit je tak bergebang mane-mane..huhu cam tak caye la..betul ke ni ecah.. :p

arini bukan je boz aku takde..big boz kitorang pon takde..bliau on leave to perform an umrah for a week..make bergembiralah si kecil tikusss ini.. :p rase jugak la opit sunyi..maybe ramai yang outstation..a few pegi retreat bajet kat melaka, a few officers lagik pegi tpp mtg kat aussie n a few kursus sane sini..ala dak opit aku ni bape kerat nooo..tak sampai seratos pong..he..

tapi still kene standby kat opit in case ade urgent or ad hoc matters..yerrr as usual boz aku akan check his officers nak dekat2 time lunch.. -__- aku tunggu sampai kul 1.10pm dia takde call, aku pon ajak dak ida turun cafe..skali dah bli lunch aku check phone..dia ade call okeh..1.18pm! gk&$%kysnf!tension kejap.. -__________-'

dah boz takde kat opit kan..harus la pagi2 aku dah layan komik manga aku..aahaha..dah abis komik aku blogwalking pulak..dah abis blogwalking aku tengok layan youtube..dah bosan layan aku skodeng asr*** plak..sambil standby sambil brekpes sambil surfing..takde orang kacauuuu..besssst.. :p

dah settle tu sume baru la semangat nak kemas bilik..hahaha!semak mate aku tengok bende sepah-sepah..tapi boz aku ni kan....10x aku kemas 10x dia sepah.. -_____________-' kesabaran wey!arini aku extra kemas..aku kasi clear diari zaman dolu-dolu-dolu-dolu bliau..banyak gile..diari tahun 1999 pon ade tau.. -__-'

buku2! lelong! lelong!


kul 4 jugak la aku settle kan sume..hasilnya 3 beg plastik sampah menanti cleaner untuk amik..dari pagi sampai petang aku tunggu cleaner amik sampah..tak datang2..aku rase makcik cleaner ni dah black list kot..sebab ari selase baru ni aku shread paper sampai 2 beg plastik itam penuh derang kene angkut!berbulu je makcik cleaner tu tengok sampah aku banyak..sori makcik!nanti saye blanje coklat yek!hehe.. ^^,

sebelum esok aku tak sempat nak update blog..aku story dulu la..esok aku balik kampung lagik!sebab petang jumaat tu pak aji ngan mak aji nak pegi cuti hanimun kat langkawi uolsss!saje bagi derang jalan2..kasi can la derang dating tepi pantai like mudes2 gitu..haha..akak aku tak dapat cuti jumaat tu..jadi aku dengan adik aku la kene balik awal sebab nak kene babysit 3 cikonet tu..takpe..aku suke je jage derang.. :)


updates later peeps!!

ta-ta!




No comments: