28 March 2012

idleeeee


hi peeps!

long time no update!he.. :p

aku tengah bizi lho..sibuk dengan 5s..almaklumlah audit nak datang minggu ni..haruslah glabah nak kemas itu ini..tapi kalau maintain tiap-tiap arini takde la kau sibuk macam ni sampai tak sempat nak update belog kan..huhu...ni tak..abes je audit tahun lepas trossssss lupekan 5s..haha..sekarang ni..rasekan!buat lagik..yeah..kaler peach pulak kali nih..mase aku baru-baru keje aku dah buat label aku sendiri gune kertas kaler nih..but yeah font lain..acceptance! -____- rase cam penat nye la wey..fuh...n balik-balik yang buat muke tu balik-balik muke ni..cepat la audit mpc..huhu..banyak story aku nak catat dalam belog nih..tapi keje aku..masyAllah..jap-jap buat sikit yang ni..jap-jap tu buat yang tu..jap-jap kang boz nak tu ini..memang ade rase turn off jugak la nak buat kan..nasib baik la budak-budak ni tengah semangat nak settle cepat..siap ade yang stay back sampai malam nak settlekan bende alah nih..rase bersalah pon ade..yelah derang nak tunggu aku abes keje baru betul-betul buat 5s tu yang kul 5 baru start nak buat..rewang katenye.. -____- layankan jelah..tu yang stay back sampai malam..sori beb!tapi nasib baik korang ade kan..muah!hahaha.. / nanti mintak cip blanje k!haha.. :p

keh sambung buat keje lagi..daaaaa!



No comments: