27 February 2012

swing~~~! "wooden tiger"


isnin sudah.....

okeh aku dah layan cite adnan sempit 2 weken baru ni..lawak gilos!scene tu dah abis pon aku duk gelak2 lagik..erggh budak kecik sebelah aku ni plak duk pandang je dah aku kene cover gelak..pffft wakakaka!sumpah kelakar..

weken jugak la aku gatal nak pegi alamanda..ha..kalau ikot aku nak je rehat2 kat rumah..tapi adik aku insist nak pegi sebab dia nak cari baju tuk annual dinner dia malam tu..huhu..aku dah pesan kat dia jangan lame nak pilih kang aku bosan aku try test baju kang aku terrberkenan kang aku terrrbeli..yeah!at the end yours truly end up bought 2pcs..adik yang ade dinner pon bli selai.. -___- hergggh!so u tell me camne nak bayar ins+roadtax kete..gadai baju tu boleh tak..haha..seb baik ujung2 aku ingat nak bayar ins+roadtax..sikitttttt lagik aku rembat jeans jeep..chantek oh!isk2 hasutan syaitonnnirajim dasyat sunggoh aiiihh... -__-

in others ..aku hang out dengan mek..da kene slow talk dengan mek pasal beberape hal..so aku ingat nak amik advise dia la..bawakkk balik je..huhu..baik2..akan ku gagahi jua semangat ini..huh! #IdungKembangKempis!pape pon tenkiu mek!

lime setengah sudah..keh nak brambus dulu sebelum boz abes meeting..kang tunggu sampai abis meeting, aku sangkut tak memasal balik kul 7..hehehe..

tata boz!



No comments: