22 June 2011

tapak tangan

mooooooooorning peeps!

i have a gudddddddd morning today.. ^^, betul la kan kate pakar2 motivasi ni..kalau kite dapat tido dan rehat yang secukupnye memang bangun2 badan rase sangat fresh!its works for me..i hope its works for you too..ekh kau apsal ecah..ayat nak gediks lebey..

sape2 yang keje kat mof dah well known ar arini mof ade audit 5s mpc..dari semalam aku da ready..haha!padahal ade magazine box aku belum label..huhu..ntah mane ntah number2 tu aku letak..tak jumpe dah..he..

macam2 jadik with moi previous day..diantaranya:-
  • kitorang sambut father's day n birthday omak den awal sehari..ehehe..yelah..kalau nak sambut ahad ade jugak isnin aku el..ekeke..tapi memang tak boleh nak el coz isnin tu adik aku ade intebiu kat cyber..by hook by crook kene balik ahad tu jugak..
  • celebrate makan2 kat restoran damai kat danga..adiah da bagi in advance..he..mase aku pegi tu jalan under construction ade gak ler terlepas simpang..huhu..makanan kat situ adalah superb sedap!!siyes wey..no wonder la singaporean ramai yang datang restoran ni..huhu..especially chicken lemon..tomyam dia pon sodap..sumelah sedap!harge pon just nice..aku oder ayam lemon, tomyam, ikan, sayur, sotong, chicken chop, kuewtiau, nasi goreng cine tuk 6dewase 2budak makan rm153..ok la kan..
  • oho0 mase kat jb ade 1ari tu aku kuar cube try test pakai tudung..bertahan sampai tengahari je..kuar petang nye pulak tak pakai.. -______________-' camne nak kasi dia kekal ekh..
  • emm pe lagik ekh..cuti weken tu diabeskan dengan survey mpv..family aku duk plan nak beli mpv..nak beli yang baru..uih..saket oh nak bayar bulan2 tapi tengok dulu financial masing2 camne..huhu..lagik banyak downpayment lagik bagus..kumpul duit!
  • ade camera digital tapi takdak cable pon tak gune gak.. T____________T
  • isnin baru ni adik aku ade interview kat hsbc cyber..global bla bla bla amende ntah..aku tak ingat designation dia ape..keje shift..n she managed to get the job!yeay!congrats budak!walaupun gaji derang offer banyak masyukkkk tapi keje shift la..ikot negara mane derang attached adik aku nanti..huhu..
  • pegawai mpc tu baru datang bahagian aku!!
  • time2 ni la boz aku suh buat surat tulah nilah anta folder la..huhu..tapi dia da pegi meeting dah..agak2 korang camne dia instruct aku buat tu ini..huhu.. -___-' yerrrr bliau call opit..siap kepochi bagitau pegawai mpc dah datang..mase boz aku otw gi meeting dia berselisih dengan pegawai mpc tu..ceh!cepat2 inform okeh..ekekeke! :p semalam lagik best..b4 6 aku da settle2 keje boz aku pon yang mane urgent dah settle..tapi aku balik kul 6setengah jugak la..sebab!!dia duk sms depan aku.. -__________-' takkan la aku nak blah gak kan..tak proper la pulak..uih rase nak je cakap 'meh la boz ai tolong type msg reply boz tu'..aku dah nak tulis belog gak ar semalam tapi bile pk nak letak tajuk ape je aku tros blanko..tros aku bace komik..huhu..
  • lagi......malam ni kitorang nak tengok wayang! ^^, nak tengok cite kl gangster pulak..huhu..kul 11pm oi..feeling2 sok nye cuti kan beli tket lewat2 malam..haha..
  • esok adik aku da balik jb dah.. =( tak best2..xdak sape nak buli kemas baju aku basuh baju aku..muahaha!
  • sejak dua menjak buat 5s ni duk gunting sane sini gam sane sini tampal sane sini angkat pindah sane sini kemas sane sini bla bla bla bla tapak tangan aku jadik keras n kering je..rase sangat tak selesa.. >.<'

okeh tu saje nak story mory..pegawai mpc tu tengok sudut zon aku wey!!tapi dato' dah cover up sume so takyah la ketua zon gi explain..maceh dato'!selesai suda pegawai mpc tu datang bahagian aku..fuh..*kesat peluh* okeh mari kte berstimbot sempena abes seksa 5s!ahaha..fulus sendiri2.. :p


p.s.: arini aku bercite2 nak balik sharp kul 5.30pm!tak kire! >:)

No comments: