28 June 2011

cap tayar (kot!)


kan......aku dah kate dah kat ayah aku..takyah tukar2 cap tayar tu..skang tengok ape jadik.....tak sampai 2 minggu aku pakai, semalam aku belek2 kete tengok sume cap tu dah ilang!! >.< ntah bile kene rembat pon aku tak tau..semalam baru sedar dah takdak..huhu..baik la aku gune je nat rupe cam roket soyuz tu..buruk memang la buruk kan..tapi 2 tahun lebih aku pakai takdak sape nak rembat..hahaha..aku ni dah la bab2 tayar gile concern..haih...memang paranoid la kalau tayar aku buat hal..kalau jadik ape2, aku dah la takdak sape kat sini..sampai hati kau perembat..


kepada perembat,
kalau kau tak mampu nak beli cap tayar tu, takyah ar pakai kete dol..

pesanan buat perembat,
berdoalah banyak2 semoga perjalanan kau dan keluarga kau selamat hendaknye..

ekh aku tak kate aku sumpah kau dan keluarga kau mati eksiden sebab curi benda yang bukan hak kau.. :p kesian betul..cap tu 1 piece baru dua ingget..tu pon kau tak mampu nak beli..sampai sanggup mencuri orang lain punye..kesian sangat aku kat orang jenis2 ni..kete nak lawa rim nak gempak skirting nak full tapi cap tayar kau tak mampu nak beli plak..wey tak sampai sploh ingget kot..tak mati kebulur sploh tahun lah kalau kau beli yang baru..i pity u..mentaliti kelas ketiga..


5 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

susah le ecah.. nk park pong xslmt.. mm..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

dasar penyamun.. :p

ain said...

tau xpe..tak slamat sbb ade orang yang mentaliti dia kelas ketiga..huhu..tak baik tuk kesihatan..ehehe..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

tehe..
mentaliti kelas ketiga = plus minus kelas jakun! >:p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

ecah: lawak2 aje.. huahua :p