07 June 2011

non adooooo

hi peeps!

okeh aku ngakulah kengkadang tu ade gak buat keje last minit..teheee..tapi yang ni bukan last2 minit nye keje wey..da 2minggu aku tak balik jb coz aku spent moi weken duk cari stuff for my 5s zon..this fucking blue flowers susah giler nak carik..paling banyak pon derang ade cume 3 tangkai..setangkai tu ade ler 4 5 kuntum munge ros..ohoo sadis bangat.. -______-' bukan munge biru je..chairback kaler biru pon takdak.. *nangis!* bangi checked!kajang checked!puchong checked!putrajaya also checked..non ado! T______T

hah aku nak cite gak..aritu aku ade survey gak kat ssf kat puchong tu..haiyooo..chantek2 oh barang2 dia..bunge yang aku nak pon dia jual..sume kaler ade..biru je takdak..huwaaaaa...tapi aku idak ler desperate sangat nak beli kaler lain eventho bunge tu nak letak kat tempat aku..bunge kaler purple dia chantek sangat!!*verangan* kalau korang nak cari bunge2 chantek n look alike real..sile la usha n beli kat ssf puchong nih..ssf bandar puchong jaya..ade 3floor..bertape la ko dalam tu tengok barang2 dia..teheeee...

one of fountain kat zon aku..n oleh sebab kitorg sukar nak dapat bunge bire lagik kan gubahan bunge biru yang da siap..make last choice bunge sedia ade tu..cabut kaler tak berkenaan gantikan dengan bunge biru..teheee..betul2 jimat ohhh.. :p pillows case pon haroslah tukar biru gak..sambil buat keje same2 sambil gosip2 sambil makan donatshi from big apple..tapi aku more prefer j.co..huhu..

hah yang ni baru betul2 gubah sendiri..aku ngan dak idak..teheee..tau bulat2 jelah..corak semetri pulak tu..wahaha..jadik la kan..nak carik yang da siap cam hell nak jumpe..huhu..ade bran mau tempah dengan kami..teheeee.. ^^,

ni kalau omak eden nampak ni confirm bliau banggo ngan eden..yolah..muke den ni bab2 bunge ke pokok bunge cukup den berbulu..kalau boleh takyah ade pokok bunge dalam/luar rumah..haha..dulu kan mase kitorg nak pindah rumah kulai..last item yang belum angkat pindah pokok2 bunge..aku tenungggggg je pokok2 tu..dalam ati tak koserrr ar nak bawak..babai pokok..make tinggal la pokok2 tu kat rumah lame tu..mak aku tau pasal ni..siap la kene bebel seminggu..huhu..tu la kisah aku dengan pokok..teheeee..tu lum aku cite kisah aku dan totis..yang ni lagik sadiss..hukhukhuk.. -____-' boleh pulak boz kat sini mintak letak totis kat kolam ni..sentap mak!hahaha.. :p

No comments: