16 June 2011

kau memang first class!


dengan vangge aku nak bagitau aku dah tengok cite x-men first class!!ahaha..padahal cite ni da bape ari da kat wayang aku baru dapat tengok T_______________T ceh!best oh!!suke2 sangat..kejap je scene wolverine tapi aku rase nak jerit je bile nampak bliau..haha..excited gile!seb baik cyclops takdak..kalau ade sure aku jerit dalam panggung..hahaha..keji betul!tapi aku okeh lagik..ni dak ina ngan baha masing2 da tak tahan nak gi toilet sejuk gigil2 sanggup postponed semate tak nak missed one moment in x-men..haha..abes movie masing2 menggelupur larik cam tak cukup tanah cari toilet..wakaka!filem ni aku highly recommended ah..maybe aku follow dari komik dia sampai la ke movie tu yang aku teruje semacam..watak paling best kadang2 aku geram is mystique!dia ni suke copycat jadik orang lain..sampai kadang2 aku susah nak caye..'ni mest mystique!'..sume movie x-men mest watak dia ada..ke ade 1 series dia takdak..huhu..kalau mystique takdak aku rase cam tak complete je..ha..yang penting aku tetap suke x-men wolverine!!kalau orang bawak aku tengok cite ni lagi confirm ah aku nak tengok lagik dan lagik..he..skian saje review aku..review korang aku tak tau..lain orang lain pandangan ye tak.. :)



keh!mari settlekan 5S!haih.. -__-'


No comments: