23 June 2011

candlelight tasek taman wetland


amacam tajuk entri aku..gempak tak..tapi hakikatnye sangat hampeh..muakakaka!tak tertelan nasi yang kitorg makan..dasyat tak..ha..what the dasyattttt..haha..candlelight secare jemaah..nak tunggu wayang kul 11 tu kitorang gi makan2 dulu..taknak jaoh2 coz ade mek sorang ni da kebulur masuk angin la ape lah..last2 makan kat taman wetland je..what a nice view i tell u..but!the makanan very awful..also the karok sound system+people yang karok..haiyooo..
</a nak menangis mak nak ngabes kan nasi goreng noks.. T_________T walaupun lagu2 derang karok zaman aku kecik2 dulu..tapi better lah lepak dengar makcik2 pakcik2 karok kat coffee village with lagu2 zaman2 mak pak aku mase memule dating..huhu..nyanyi serupe cam bercakap je..nak enjoy the view pon tak larat..terseksa jiwe guwe..teheee..

belum pon 10setengah kitorg da blah gi alamanda..lame oh mau tunggu..abes2 pon buli mekhar je suh dia blanje pop corn..aku duk diri dah nguap bape kali ntah duk nunggu wayang start..huhu..aku plan baik je..balik keje tdo2 dulu kul 10 lebih tu baru kuar rumah..non ado!mekhar kul 8lebih da terpacak tunggu kat bawah!hampeh..

even kitorang tengok wayang tiket kul 11 punye..fullhouse okeh!maybe ari rabu tiket half price tu yang ramai yang beli termasuklah kitorg..n cite kl gangster adalah terbaik bro!!best oh!part ade zizan memang aku suke la!haha..lawak dia pon tak melampau2 sangat..just nice..kene dengan filem ni yang ganas..best!n aku rase a lit' bit annoy tengok adi putra dengan batang rokok beliau..most of the scene..nak dush2 pon ade rokok..nak cakap pon ade batang rokok..bile geng dia hulur api takmau pulak..aku rase sangat tak cool..tu pendapat aku lah..orang lain yang tengok rase ape aku tak tau..ikot la korang nak rase ape..he.. :) n part mak si malek tu..takde la sedih mane..tapi bile aku tengok muke mak dia tibe2 teringat kat atok aku..sedih!balik aritu aku tak salam dia pon..betul2 aku tunjuk perasaan..degil kan aku.. :( tak sure la family aku perasan ke tak aku tak salam dia..tros mate aku berair!hmmm...


-------------------------------



petang tadi kul 2 lebih adik aku da balik jb..haih!bosan la pasni..tak kan nak buli dak ina pulak..huhu..aku pon belum plan bile lagik nak balik jb..cam nak balik ujung bulan pastu cuti sambut awal puase same2 derang tapi cam lambat lagik tu..huhu..tengoklah camne nanti!

oh da petang2 ni baru aku sedar arini adalah ari gaji oi!!tau aku withdraw awal boleh kirim kat adik duit tuk parents aku..haiyoooo! -__-' hah esok boz aku cutiiiiii~~ ^______________^ teheeee..ekh apsal aku senyum lebih2 nih..haha..rilek2 dulu..bak kate officers aku jangan gebang2 dulu..kang dibuat nye esok tetibe dia muncul..musnah harapan nak gi bergebang..haha..

3 comments:

Vice@Versa said...

esok boss kita cuti yerk..lets gebang..hahahha...

Taib ^ _^ Cr0zex said...

eden kono dulu dah makan kt situ

ain said...

aiyak..cannot maaa..dia baru bgtau nak masuk opit lewat sikit.. -________-' boz sapo la nih..huhu..