17 June 2011

regret??NOT.

hi peeps!

i'm at jb rite now..kul 6 tadi aku dah sampai sini..teheee..ekh sori ekh aku bukan cha alip bot okeh!da inform boz siap2..tapi idak ler kul 12 lunch tu aku tros cabut balik..aku settle2kan keje 5s baru la balik..ok thats it..fuh..firstly aku tak nak update pape buat mase ni..tapi.....

aku penat!cube nak lena..but saket dada dowh..


tadi baru lepas gaduh ngan atok aku.. =( dia kan.....ntah la..nak type ni pon air mate da begenang!its look like i'm bad grendoter to her..maybe..dalam banyak2 cucu dia mungkin aku la paling biadap..jenis akak aku tu dia gaduh2 on the spot takde tahan2 bahase elok lagik..biase ar kakak sulung..cepat je menjawab..tapi bukan la sume bende dia nak bertekak kan..n adik aku jenis siyes penyabar giler..sikit pon tak jawab..aku pulak kalau kate2 dia menyakitkan ati aku boleh diam lagik..but bende kalau dah lame diam/simpan lame2 dia meletup..so tadi aku da terrrhigh pitch towards her..infront of her son a.k.a. ayah aku..siyes aku tak sedar ade ayah aku kat situ..bende da jadik..


aku pun bukan suke bende camni nak jadik..but tolong la jangan bengis kat cucu2 ngan cicit kau..atitute camtu la buat cicit2 kau taknak dekat dengan kau..jangan nak salah kan orang lain..jangan salah kan didikan orang lain..kalau kami da pujuk suh dekat dengan kau pon dia taknak..kau....ntah la..adik aku kate orang tua mane boleh nak berubah lagik..n kalau dia nak cucu2 dia respect dia please do respect us too..bukan nya kami mintak sembah kaki ke hape..bende2 kecik pon kau nak carik gaduh lame2 orang rumah boleh saket jiwe dowh..

tak pasal2 ayah aku masuk bilik pujuk aku gi makan mekdi..dia pon dah buntu..dia tau ape kitorg rase..ayah nasihat banyak kan bersabar jelah dengan perangai atok aku..yelah aku yang kurang sabar..n dia orang tua so kami kene ngalah n banyak bersabar...

banyakkan bersabar........

banyakkan bersabar.......

*nanges*

sabar sabar..............


*nanges*


sabar................


bersabarlah hati...



T_____________T

1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

jgn dikenang.. xbaik utk kesihatan.. :-)