15 June 2011

klaka tak seram

hi peeps!

my newly early week was like superb hurricane..pheww.. -_____-' arini aku masuk keje halfday..coz pagi tadi aku settlekan kete dulu..tengahari baru masuk opit..seb baik petang semalam aku da key in siap2 faks siap2 amend siap print siap2..pagi ni tinggal distribute je..aku ingatkan masuk tengahari keje non ado la..adooooooo nyah..tak sempat nak letak beg orang da panggil nak tu ini..ingat boleh ngelat buat keje sikit..ekekeke.. :p

pagi tadi tak masuk opit sebab nak settlekan kete..korang tau..ekh korang memang taktau..ni aku baru nak bagitau..huhu..semalam aku balik keje tengok2 tayar kete da flat abes!this is 2nd time tayar aku buat hal..n luckily bukan jadik mase aku drive ke hape..aku slalu pk camtu tau..kalau bab tayar ni memang la aku concern lebih..what if tengah2 aku drive jadik camtu camni..pk bukan2!not gud not gud..tapi syukur alhamdulilah tak jadik macam yang aku pk..

aku tros duduk amik hp carik sape yang bertuah dapat tukar tayar miss black..haha!okeh thats not my mood..aku tenunggggg je tayar tu dengan harapan dia kembali sedia kale..gilooo!ha..last2 aku balik naik limosin 18 tingkap tinggal kan kete aku..tak kose aku nak tunggu lame2..penat gile!time tu da kul 7 lebih dah..sambil2 dalam bus aku msg2 mintak s.o.s..haha..

1st s.o.s. dania kate boleh tolong..nak tunggu lan dia, kul 11 lebih kang baru abes keje..tak sampai ati lak nak mintak tolong kat laki dia..pastu plan gi bengkel pinggiran putra kipnap pomen dia bawak gi kete aku suh dia tukar kat tayar spare..okeh care ah plan ni..ngah siap2 mekhar pulak call dia boleh tolong gak..ah ni suda bagus!tibe2 rase alhamdulilah aku ade kawan2 mase susah.. :) mekhar kate takyah buang duit panggil pomen tu..nanti dia buat..baek boz!!aku pon cancel ngan dania..tapi ngan mekhar kan..janji malay betul..kate kul 8 lebih..kul 9 msg 10.30 kang baru dia datang.. -_______-' time ni nak panggil pomen pon dah tutup..nak tak nak tunggu gak la..seb baik punctual!huhu..aku dah cuak da kete aku kene clamp..yelah aku park kat depan mof tu..dekat fountain mof..matikk cuak aku!

sampai kat sane..tinggal kete aku sekor2 je kat situ..hahaha..sian nye miss black aku..rase nak lompat peluk2 je..trosss operasi tukar tayar..masyAllah susah oh nak bukak skru tu..sampai pak guard2 mof tolong kitorg..very helpful..i owe them so much!! :)

pastu kan..hahaha.part ni baru la klaka..mase ngah duk tukar tayar tu..ntah mane ntah datang moto ni..tibe2 je lalu depan kitorg..tengok amenda ntah sampai langgar divider tepi jalan pastu jatuh eksiden sendiri..kahkahkah!aku ngan ina da pelik2 da..kitorang tak buat ape2 pon..aku ngan ina da tahan2 gelak dah..mamat2 tu bangun tengok2 moto pastu blah..kuar simpang mof tu kitorang dengar derang gelak gile kuat..mest malu gile..tibe2 jatuh sendiri..wakakakaka!tak boleh blah betul..

settle sume dah kul 12..kepale aku da ting tong je..serabut!kete tu aku takdak hal sangat..ni tengah aku susah ati pasal kete ade pulak nak pinang aku..pekes ntah..padahal aku da cakap bagitau kete aku prob..pastu duk cakap topik kawen..ekh kau ni..kau da tau kan aku dalam masalah..kau tak tanye pon camne keadaan aku..sebok nak ajak kawen nak pinang..orang camni ke nak jadik suami aku 1 ari nanti..pissed off!ondespot aku rejek kau..

stop here!bile pk part ni je aku rase nak meletop..grrrr!story end here!esok2 la aku cite lagik..


bye peeps!




p.s.: malam ni nak tengok cite x-men!!yeay!baru nak tengok -_________-'


1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

kejadian bile pulak nih.. huhu