27 June 2011

ayunar


hi peeps!!

aku da plan siap2 dah..stat minggu ni nak naik limo 18tingkap aku..skali bangun2 pagi ujan lebat daaaa..kene le drive jugak..huhu..camne nak jimat2 nih..huhu..

sabtu lepas sakan oh aku shopping..aku singgah kedai ayunar kat nilai bli2 inners dengan shwals..huhu..serat lebih jugak lah abis..huhu..tulah amount paling banyak aku spend for tudung..dah plan nak stat bertudung tapi ntah bile nak stat pon tak tau....

sonang jo kalau korang nak poie kodai ayunar ni..betul2 berdepan dengan dataran ni tu..kalau korang datang dari arah sepang, dataran nilai blah kanan ko..sile la toleh blah kanan..nanti nampaklah kedai nih..kalau korang datang dari arah tol nilai, kuar tol jumpe traffic light t-junction, belok kanan..trosss..nampak mekdi blah kiri tros lagik(melainkan korang nak singgah la.. :p)..jumpe traffic light korang belok kanan pastu sile SLOW yek!dah dokat dah tu..1st simpang belok kiri..pastu kiri lagik..hah jumpelah kedai ni..betul2 depan dengan dataran nilai..easy peasy maaa.. :p

ecah was here!! :) variety of inners, shawls, bla bla bla..tak selamat duit aku.. -__-' teheeee...


current collection..mest ade yang terrrdouble tau..triple pon ade!inner purple ade 3 helai!hambekk kau!tulah mase nak pegi beli tak check dulu kan..ceh! -__-'


lepas perabiskan duit kat ayunar..kitorang sambung berjimba kat alamanda pulak..layan movie 321 chenta..best2!kiut miut betul diana amir dengan rambut pendek camtu.. :p


n at the same time tiket movie transformers pon derang dah stat jual..haroslah kami beli!ehehe..tapiiii..agak2 korang bape haribulan n pukul berape kitorang dapat tiket??huhu.. *pengsan!!* next entry la aku story..n kat alamanda aku sempat gak merembat 2 helai baju..ehehe..pasni nak usha tshirt transformers plak..


1 comment:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

tudung tebaek dr ladang!! >.<