31 May 2011

may end


hi peeps!

this is my may day will be end..

eceh! :p

lately ni aku terrrsibuk la pulak..sampai kan boz aku kuar statement 'arini u banyak busy la'..ofcoz boz..da sehari suntuk boz duk buat keje depan meja saye suh buat tu ini kat sini tu yang tak menang tangan..diskas pon kat tempat aku..tibe2 ade timbalan lain pon nak duk kat tempat aku..officers amend paper pon kat tempat aku..taktau la dah bape banyak virus aku ternak dalam pc ni..haha..nak call sume kat tempat aku..nanti nak cadang kat admin la, bilik pa kasi beso sikit kasi boleh letak meja discussion skali kat sini..teheee..memang riuh tempat aku..ni lum aku letak cikedis ke kerepek ke..lagi meriah tempat nih..tapi tu lah..da jenis boz aku tak kisah so aku pon takdak hal nye..boz aku lagik suke ade orang ramai2 kat bilik dia..derang diskas pon aku da boleh paham amende yang derang diskas kan..huhu..tapi kalau derang speaking lambat sikit la aku nak pick up..teheee...not funny.. -_____-'

besides that aku sibuk ngan keje2 rutin aku macam biase..currently aku duk sibuk prepare for audit 5s nih..so kejap2 aku lari buat keje kejap2 aku lari buat 5s..sampai kan incik azam pon frust sebab susah sangat nak jumpe diskas pasal 5s untuk zon kitorg..sori boz!nak camno..eden keje bawah batang idung boz..kejap2 kene panggil..mane boleh tinggal lame tempat..kang boz aku pulak take over keje aku..huhu..aku tak izinkan bliau buat camtu..hahaha..cewah!suke ati je nak izin tak izin pon..wakaka!walaupun boz aku tak kisah..just feel not nice la kalau biarkan bende tu jadik..skali skale takpe la..tapi yang skali skale ni aku tinggal, datang balik tengok tempat da disaster...ekh tapi bilik bliau elokkkk je.. -___-'






-----------------------sambung update kat rumah-------------------------------



ape lagik aku nak cakap ekh..hah..tadi kat opit boz aku duk push2 suh amik saham bank rakyat tu jugak..aku memang nak tapi takleh ar..sebab komitmen bulan2 da tinggi..'kalau boz nak sponser ok gak' tapi cakap dalam ati..teheeee..not yet my rezeki kot..insyAllah ade kat tempat lain..

pagi tadi aku pusing satu bangi carik kedai bunge..aku rase sume kedai bunge kat bangi la kitorg pegi..takdak pon bunge kaler biru.. T_______________________T waaaaaaa....kalau ade pon ade la 3 tangkai..tu pon bunge ros..time nak carik la payah nak jumpe kan..dugaan2..

keh ar da malas nak pk nak karang2..aku nak pi tdo..mate takleh nak handle lagik..


what the hampeh penutup.. -__________________-' sori..

nite peeps!


7 comments:

Taib ^ _^ Cr0zex said...

dtglah bunga biru..
dtglah bunge biru..

ain said...

hakhakhak!non adoo.. :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

cari kedai belah kl.. sonang, its adoo..

ain said...

tak tau jalan..malas nak sesat2..ha..

Taib ^ _^ Cr0zex said...

alamak...

Taib ^ _^ Cr0zex said...

bedikari g sdiri ni payah jln kl belit2.. xpong sy tunjuk,huahua :p

Taib ^ _^ Cr0zex said...

ye2.. kl ni jln2 dia susah, parking pon susah, nk cari kedai bunga pon susah, boleh tambah2 sakit kepale..

tp mak sy ckp kt kodai tu bungo2 chantek..