07 May 2011

eyeless panda


malam tadik aku rase every hour aku terjage..tak boleh tdo wey.. -____-' golek kanan tak lena..golek kiri tak nak lena..golek golek tergolek tergolek pon tak tdo2 jugak..ade 2 sebab je apsal aku tak boleh tdo..1st sebab cuace panas..2nd sebab aku makan lewat kul 9 semalam..slalu2 kul 7 last aku amik meal..tapi semalam pas maghrib kuar gi pasar tani..blanje barang basah, beli makanan skali..ye lah..tak kan nak masak kot..penat makcik oh..skali skale dinner beli suda.. :p balik kul 9 lebih baru nak makan..tapi aku rase cam dua2 sebab je..panas pon ye..sebab aku bpeluh malam tadik..

alang2 dah tak leh tdo aku bangun awal..gi mandi..ingat pas mand boleh la lelap..hmmm haremss..sampai la nih aku tak leh nak tdo..tengok2 cermin bawah mate aku itam oh!haiyoo..kepale aku dak weng2 je nih..nak tdo tak leh..eee ntah pe kes ntah..nak masak pon tak larat..eceh!alasan memanjang..huhu..


dah la sakit kepale..makin sakit kepale dengar jiran aku duk karaoke.. -_____-' please la mate..please tdo skejap..



mate letih saye.. T_T





No comments: